×

کتاب آیینگر یوگا گوهری برای زنان

0 تومان
ناموجود
کالاهای مشابه
توضیحات

در کتاب آیینگر یوگا گوهری برای زنان نویسنده شرح داده است که یوگا را چگونه می توان بدون معلم تمرین کرد . او تکنیک های گوناگون تمرین صحیح را برای کمک به زنانی که نمی توانندبه کلاس یوگا بروند همراه با تصویر شرح داده است.
این کتاب با سال ها تجربه و مشاهده گیتا نوشته شده است. اما با یک هدف که آن برآوردن نیازهای خاص زنان است. هدف این کتاب کمک به زنانی است که تحت فشار جسمی و روحی اند و برای گذران زندگی کار می کنند. یوگا راه حل مسئله سلامتی، آرامش اعصاب، هشیاری ذهن و سرانجام آرامش معنوی است.

گیتا‌‌ آیینگر برای دانشی که از هنر یوگا و تکنیک‌های آن دارد سرشناس است‌. او کتاب "آیینگر یوگا گوهری برای زنان" را با تأکید خاص بر نیازهای زنان‌ نوشته و تکنیک‌های ظریف و پیچیده یوگا را به‌گونه‌ای روشن و قابل فهم شرح داده است تا به زنان کمک کند در هر سنی که هستند به سلامتی‌‌، آرامش اعصاب‌‌، هوشیاری ذهنی و شادی روحی برسند‌. او درذ‌‌این کتاب تکنیک‌های گوناگون تمرین درست را برای کسانی که نمی‌توانند به کلاس یوگا بروند نیر شرح داده است‌. کتاب گرچه با هدف برآوردن نیازهای خاص زنان نوشته شده است‌‌، مردان نیز برای تمرین و تدریس ‌می‌توانند بخوبی از آن استفاده کنند‌.

تلاش پایان ناپذیر زن بودن و مادر بودن، وابستگی او به کارش و به وظیفه اش، به او می آموزد با خونسردی و آرامش با جهان و دوگانگی های آن روبرو شود. پایداری حالت جسمی و روحی با آساناها و پرانایاما تحقق می یابد. نجات او در تمرین آنهاست. آساناهای یوگا تمام بدن را ورزش می دهد و تمام سیستم های فیزیولوژیکی را تقویت می کند. نتیجه یک ذهن سالم در بدن سالم است، زیرا هر آسانا بدن و ذهن را یکسان پرورش می دهد.

یوگا هم برای زنان هم برای مردان سودمند است. زنان حتی بیشتر از مردان به یوگا نیاز دارند چون مسئولیت هایی که طبیعت بر دوش آنها گذاشته بزرگتر از مسئولیت مردان است. زن نیز مانند طبیعت باید همیشه فعال بماند، آنگاه زندگیش گل می دهد و خانه اش بانشاط است.

هدف یوگا برخلاف سیستم های دیگر، ایجاد تقارن، هماهنگی و استقامت در بدن است. یوگا اندام های درونی را فعال و کار آنها را هماهنگ می کند. یوگا یک فرآیند درمان طبیعی است. این روند آهسته ولی قطعی است. هنر یوگا سرشتی بی همتاست. یوگا هرچه فرد نیاز دارد به او می دهد.

آساناها در ازبین بردن خستگی، دردها و رنج ها مؤثرترین کمک اند.آساناها نه تنها ناسام را سالم می کنند بلکه به سالم کمک می کنند سالم بمانند.

یوگا موهبتی خاص به ورزشکاران و زنان ورزشکار می دهد. آساناها می توانند به اصلاح حرکت غلط عضله ها که سبب گرفتکی و رگ به رگ شدن می شود کمک کنند. آساناها آزادی از فشار و انقباض ها را می آفرینند و به تمام سیستم بدن سرعت، انعطاف پذیری، قدرت، استقامت و هماهنگی می دهند.

ادامه مطلبنمایش کمتر
جزئیات محصول

مشخصات

نویسنده
گیتا س. آیینگر
مترجم
امید اقتداری
تعداد صفحات
472 صفحه
نوع قطع کتاب
وزیری
دیدگاه و سوالات (0)