×

کتاب زندگی بدون درد با یوگا

0 تومان
ناموجود
کالاهای مشابه
توضیحات

درست است یوگا ممکن است نتواند تمام بیماری های شما را درمان کند یا رئیستان را مهربانتر اما می تواند به شما کمک کند که بهتر بر استرس خود غلبه کنید و راحت تر به داشتن احساسی خوب در زندگی برسید. همین امر تفاوت چشمگیری را در میزان سلامتی شما ایجاد خواهد کرد.
در عصر استرس، یوگا با تمرینات بدنی، تنفسی، تأملی و روش های کنترل احساسات خود می تواند نقش بسزایی در ایجاد آرامش، تندرستی و نشاط در جامعه ایفا نماید.
کتاب زندگی بدون درد با یوگا با بیانی ساده، روان و قابل استفاده برای همگان نوشته شده که با افزایش آگاهی شما نسبت به مزاج و تیپ شخصیتان، تمرینات ساده را طراحی و در اختیار شما قرار می دهد.

سردرد دارید؟ از اضافه وزن رنج می برید؟ بی خوابی شما را آزار می دهد؟ یا تنها نیاز به چیزی دارید که کمی ذهن شما را آرام کند؟ برای بهبود و درمان هر یک از این مشکلات یک روش یوگایی وجود دراد. در این کتاب تمرین هایی برای بهبودی بیش از 50 درد و ناراحتی رایخ که ممکن است در بدن شما وجود داشته باشد، ارائه شده است که پس از انجام این تمرین ها شما بلافاصله احساس بهتری خواهید داشت. تمرین هایی که برای هریک از دردها پیشنهاد شده است بسیار ساده است و برای تمام افراد در تمامی سطوح، از مبتدی تا پیشرفته و حتی افرادی که تا به یوگا نکردند، مناسب می باشد. این کتاب همچنین مورد تأیید بسیاری از مربیان شناخته شده در سراسر دنیا می باشد و مطالعه ی آن به کلیه مربیان یوگا و سایر ورزش ها توصیه می شود.

یوگا شما را به خودتان باز می گرداند...... بهترین جایی که می توانید باشید.

هرکسی می تواند یوگا را انجام دهد. اگر بتوانید نفس بکشید، می توانید یوگا انجام دهید. برای شروع فقط کافیست به دم و بازدم و تکرار آن آگاه باشید. به همین سادگی!

زمانی که شما همگام با تنفس حرکت می کنید، همه چیز در آرامش جریان پیدا می کنند. بدن می تواند بدون هیچ مقاومتی رها و قدرتمند و ذهن نیز آرام و متمرکز شود.

یوگا یک مدیتیشن پویا است که درون و برون شما را با یکدیگر متحد و یکپارچه می سازد. مهمترین اصل در هر روشی از مدیتیشن و همچنین در یوگا، تمرکز بر روی تنفس است.

برای دستیابی به اهداف درمانی و جلوگیری از آسیب دیدگی، انجام دادن صحیح آساناها و حفظ تراز فیزیکی در بدن اهمیت به سزایی دارد اما هدف اصلی یوگا، ایجاد یک فرم دشوار در بدن نیست. در یوگا شما از شرایطی که در حال حاضر دارید، شروع می کنید و هر روز که تمرین می کنید با روز قبل متفاوت خواهید بود.

ادامه مطلبنمایش کمتر
جزئیات محصول

مشخصات

نویسنده
تارا استایلز
مترجم
منا دارابیان
تعداد صفحات
383 صفحه
نوع قطع کتاب
وزیری
دیدگاه و سوالات (0)