×

کتاب یوگا و آرتروز

0 تومان
ناموجود
کالاهای مشابه
توضیحات

افزایش سن بی هزینه نیست. برای بسیاری از ما یکی از این هزینه ها التهاب مفاصل است که به علت فرسودگی و سایش مفاصل ایجاد می شود و بسیار دردناک است و اغلب فرد را ناتوان می کند.
هدف این کتاب تسکین درد و تخفیف محدودیت های ناشی از آرتروز است. بی تردید یکی از قابلیت های ورزش یوگا این است که مفاصل را تا حد ممکن اما به شیوه ای بی خطر به حرکت درمی آورد.
مطمئناً در مواردی دارودرمانی برای کنترل بیماری فردی که مفاصل و حتی جانش در معرض خطر است، ضرورری است. و اما ورزش استحکام و قدرت مفاصل مبتلا به آرتروز را بیشتر می کند و میزان تحرک آنها را افزایش می دهد.

ماشینی شدن زندگی، کم تحرکی و افزایش طول عمر شیوع آرتروز را در جوامع بالا برده است. کتاب حاضر نگاهی به آرتروز و بیماری‌های مرتبط می‌اندازد و آموزش های علمی و عملی الزم را به منظور پیش‌گیری و درمان برای مفاصل مختلف بدن ارایه می‌کند. ارتباط حرکات با مفاصل و بیماری‌های ناشی از آرتروز با نگاهی دقیق و موشکافانه توضیح داده شده تا به شما در انجام آساناها (حرکات) کمک کند. در نهایت شما از بدنی سالمتر، ذهنی آرام‌تر و روحی شادتر بهره‌مند خواهید شد.

واژه ی آرتروز از نظر لغوی به معنی التهاب مفاصل است. این بیماری که به علت فرسودگی و سایش مفاصل ایجاد می شود، دردناک است و اغلب فرد را ناتوان میکند.

بی تردید یکی از قابلیت های ورزش یوگا این است که مفاصل را تا حد ممکن اما به شیوه ای بی خطر به حرکت در می آورد و زوایا و شکاف های مفاصل لبریز از مایع مفید و نرم کننده فلوئیدی می شوند.

کشش دادن و آزاد کردن عضلات برای افراد سالم و آرام مزایای زیادی دارد. در افراد مبتلا به هرگونه آرتروز و افرادی که در معرض خطر محدود شدن دامنه حرکات قرار دارند، کاهش دادن عاملی که باعث ناتوانی حرکتی می شود، راهی مطمئن و بی درد برای افزایش دامنه حرکتی فرد است. اما زمانی که مفاصل بر اثر آرتروز بی اندازه از شکل افتاده یا سخت شده باشند و کشش دادن عضلات به تنهایی کارساز نباشد، یوگا فرآیند افزایش تحرک فرد را خوشایندتر و آرام بخش تر و قابل تحمل تر می کند.

ادامه مطلبنمایش کمتر
جزئیات محصول

مشخصات

نویسنده
لورن ام.فیشمن، الن سالتون استال
مترجم
شهرزاد مشکات
تعداد صفحات
280 صفحه
نوع قطع کتاب
وزیری
دیدگاه و سوالات (0)