×

کتاب کریا یوگا در آب

0 تومان
ناموجود
کالاهای مشابه
توضیحات

کریا یوگا در آب کتابی جامع، بدیع و مهیج است که نه تنها در ارتباط با ارائه تمرینات و آساناهای یوگا بی نظیر و بی همتاست و به شرح آساناهای بسیاری همراه با تصاویر پرداخته، بلکه تلفیقی است از خودشناسی و انضباط شخصی که تاکید بر انعطاف و قدرت می کند و تکنیک های تنفسی که ذهن را آرام و متمرکز می سازند. این کتاب مورد استفاده افراد در تمامی سطوح است. افراد مبتدی و تازه کار، مربیان یوگا و نیز بیماران به راحتی می توانند از مطالب این کتاب که به زبانی ساده بیان گردیده در جهت دستیابی به اهدافشان سود جویند. همچنین خواننده ای که از آموزه های این کتاب بهره جوید قادر است به درکی فراتر از تناسب اندام و تندرستی صرف نائل گردد.

طریق کریا یوگا مسیر مکاشفه و انضباط شخصی است که به معنای حقیقی کلمه قادر به فرونشناندن هیجان پذیری و حساسیتی است که مانع از احساس تمامیت و کمال در یکایک انسان ها می گردد. کتاب حاضر کتابی تأمل برانگیز است که حرکات و فلسفه یوگا را به طیف وسیعی از مخاطبان عرضه می دارد. با استفاده از این کتاب، یوگی های مجرب و نیز پرتوجویان تازه کار قادربه درک چگونگی انجام تمرینات داخل استخر و نیز شیوه ای که قادر باشند آن را تبدیل به عملی آگاهانه یا «کریا» نمایند خواهند بود که یاری شان می سازد نه تنها بدن بلکه ذهن را نیز بهبود بخشند.

کریا یوگا تنها یوگایی است که به متون باستانی باز می گردد. حکیم پاتانجلی در بخش دوم یوگا سوترا به تعلیماتی از یوگا پرداخته که آن را کریا یوگا نامیده است. محوریت کریا یوگا بر سه رکن اصلی شامل ریاضت، خودشناسی، تسلیم و سرسپردگی به خدا بنا شده است. پاتانجلی بیان داشته است که آساناها می بایست در یک وضعیت راحت و ثابت انجام شوند و برای بسیاری از مردم این مهم تنها از طریق آب دست یافتنی است.

آکوا یوگا نوعی از یوگاست که در آن آساناها در آب انجام می شوند. بنیانگذار آن خانم فریدمن با استفاده از فن های یوگا در آب توانست به زنان باردار و نیز افرادی که از اندام ها و مفاصل ضعیفی برخوردار بودند یا دچار جراحات بدنی بودند، یاری رساند.

در بعد فیزیکی، یوگا در آب از سه جنبه مفید و مؤثر است:

سبب تحرک سیستم لنف می گردد.
موجب تقویت و قدرت بخشیدن به کل بدن می شود.
دامنه حرکتی و انعطاف پذیری را بهبود می بخشد.
همچنین در بعد معنوی، احساسی و ذهنی سبب پرورش ارتباط عمیق تر با بدن فیزیکی می گردد و به یوگی کمک می کند تا با جریان زندگی همسو و هماهنگ شود.

ادامه مطلبنمایش کمتر
جزئیات محصول

مشخصات

نویسنده
کملانیر (سوامی نیبرتاناندا)
مترجم
راضیه افخمی
تعداد صفحات
159 صفحه
نوع قطع کتاب
وزیری
دیدگاه و سوالات (0)