×

کتاب یوگای بارداری

0 تومان
ناموجود
کالاهای مشابه
توضیحات

کتاب یوگای بارداری تبلوری از رویکردهای بهزیستی زنان در عصر حاضر است. این کتاب جامع، چشمه معرفتی است که راه های آماده مادر شدن را به زنان نشان می دهد. تمرینات آسانا، پرانایاما هم سلامت بدن شما را در یک وضعیت عالی نگه می دارند و هم شمع چراغ درون و درخشش زندگی را حفظ می کنند. یوگا چراغ درون بدن را حتی بعد از زایمان هم درخشان نگه می دارد و این کار را با ایجاد هماهنگی میان به دنیا آمدن کودک و آفرینش بیرونی زیبایی انجام می دهد.
این کتاب منبع اطلاعاتی درباره آناتومی، فیزیولوژی، اعتماد احساسی و آرامش فکری است. درباره پنج عنصر و هفت جزء اصلی (داتو) آیورودا نیز صحبت می کند.

کتاب یوگای بارداری یک راهنمای جامع، حاوی مجموعه های تمرینی برای سه مرحله دوران یارداری، قبل و بعد از آن به صورت مجزا می باشد. در این کتاب وضعیت های بسیاری در سطوح مبتدی، متوسطه و پیشرفته با تصاویری گویا از چگونگی اجرای صحیح و ایمن حرکات، با شرح دقیق و کامل اراده شده است.

کتاب یوگای بارداری در نوع خود کامل ترین منبع یوگای بارداری آیینگر می باشد و مطالعه آن به کلیه مربیان و تمرین کنندگان مبتدی تا پیشرفته یوگا توصیه می شود.

یک زن از نظر فیزیکی و روانی بهاء زیادی را برای ایفای نقش های چندگانه خود می پردازد. پایداری وضعیت فیزیکی و ذهنی از طریق آساناها و پرانایاما حاصل می شود. رهایی او در گرو تمرین آنهاست.

ضرب المثل "هرچه بکاری، درو میکنی" مناسب زنان باردار است. زنی که از سلامتی خود مراقبت می کند، بارداری و زایمان سالم را به دست خواهد آورد. یک زن باردار باید به خاطر خودش و بچه درونش، سلامتی جسمی و ذهنی خود را حفظ کند.

تصورات اشتباهی از یوگا برای زنان باردار وجود دارد. بعضی زنان می ترسند که باعث سقط جنین شود. این فقط یک داستان زنانه قدیمی است. رحم طی آساناها تمرین داده می شود تا قوی باشد و کارآمدتر عمل کند و درنتیجه زایمان عادی اتفاق بیافتد.

پیشنهاد ما این است که زنان پیش از بارداری تمرین یوگا را شروع کنند تا سلامت زایمان خود را بهبود دهند و سلامت نسل های آینده را تضمین کنند.

به زنان باردار پیشنهاد می شود که در سه ماهه اول مراقب باشند. یوگا هم مانند علم پزشکی مراقبت پیش از تولد را پیشنهاد می کند. مادر طی بارداری به خون غنی از هموگلوبین و فشار خون عادی نیاز دارد. هدف آساناها این است که از خطراتی مانند فشار خون بالا، وزن گیری سریع و ازدست دادن آلبومین از طریق ادرار جلوگیری کنند.

ادامه مطلبنمایش کمتر
جزئیات محصول

مشخصات

نویسنده
گیتا س آینگار، ریتا کلر، کریستین ختاب
مترجم
ساناز برهانی، فروغ برهانی
تعداد صفحات
550 صفحه
نوع قطع کتاب
وزیری
دیدگاه و سوالات (0)