×

کتاب فراتر از واژه ها

0 تومان
ناموجود
کالاهای مشابه
توضیحات

ذهن آینه وجود است. خود حقیقی شما نه زشت است نه مضطرب و نگران چون تجسم خداوند است. خداوند همیشه شاد و آرام است. خداوند درونتان را بشناسید و با افکار و اعمال اشتباه خرابش نکنید. با چنین شناختی می توانید در هر کجا که قرار دارید، شادی و آرامش را به اطراف خود پراکنده کنید.
وقتی شما حقیقت را بشناسید، احساس می کنید در جای اصلی خود، در خانه خود قرار دارید. خانه یعنی جایی که می توانید در آن آرامش و آسایش داشته باشید. اگر کلمه "Home" به معنای خانه را در نظر بگیریم، می بینیم که "om" یا "اوم" با "He" یا "او" یا "خدا" احاطه شده است. Om در وسط، H و e در دو طرف قرار گرفته اند. پس شما هم خدا و هم صدای آسمانی را دارید. بنابراین دیگر در خانه ی خود مقیم هستید.

شما باید بدانید که با همه انسان‌های دیگر برابرید. وجود داشتن شما در دنیا، بدین معناست که خداوند هنوز در اینجا با شما کار دارد و شما برای کامل کردن این کار ماموریت دارید. شما همین حالا درحال انجام این ماموریت هستید. خواه این را بدانید و خواه به این حقیقت آگاه نباشید. موجودیت شما، تنها به عنوان یک فرد مجزا نیست. شما جزئی از یک کل هستید. یک طرح الهی وجود دارد، بگذارید به واسطه وجود شما، آن طرح انجام شود. تنها یک کارگردان وجود دارد و همگی ما بازیگر هستیم.

باشد که از باطل به حق هدایت شویم/ باید که از تاریکی به نور ملحق شویم/ باشد که از ترس مرگ رها شویم/ و به دانش ابدیت پی ببریم/ باشد که آرامش و نشاط، نور و محبت تمامی کیهان را فرا گیرد/ باشد که نور حقیقت بر همه ی تاریکی ها غلبه کند.

مذهب من شامل هر چیزی است که به زندگی شما سلامتی و خوشحالی و خوشبختی عطا کند.

ادامه مطلبنمایش کمتر
جزئیات محصول

مشخصات

نویسنده
سوامی ساتچیناناندا
مترجم
-
گردآوری و تدوین
لستر الکساندر
تعداد صفحات
209 صفحه
نوع قطع کتاب
وزیری
دیدگاه و سوالات (0)