×

کيف دارت يونيکورن مدل Midi

0 تومان
ناموجود
کالاهای مشابه
توضیحات

یکی از دغدغه های اصلی علاقه مندان به ورزش دارت این است که بتوانند همیشه دارت های مورد نیاز خود را به راحتی حمل کنند. این سوزن ها به دلیل سوزن های ریزی که دارند ممکن است در زمان حمل به بدن شما آسیب برساند. به همین دلیل شرکت یونیکورن کیف های متعددی را برای حمل دارت طراحی کرده است.

این کیف ضاهری بسیار ساده در عین حال زیبا دارد. جنس پارچه استفاده شده کیفیت خوبی داشته و در برابر سایش از خود مقاومت خوبی نشان می­دهد. در داخل کیف جایی برای نگهداری سه عدد دارت یا یک ست کامل تعبیه شده. طول کیف به اندازه­ ای است که به راحتی بتوان دارت ها را با پر وصل شده نیز در کیف قرار داد ولی برای محافظت بیشتر از پر ها بهتر است آنها را از کیف جدا کرده و داخل جیب های دیگر کیف قرار دهید. برای نگهداری بهتر دارت سه عدد بند کشی وجود دارد تا دارت ها در داخل کیف محکم باشند. برای محافظت بیشتر ، قسمتی که نوک تیز دارد از جنس چرم ساخته شده است. اندازه کیف به صورتی است که شما بتوانید به راحتی آن را حمل کنید. جیب هایی در داخل کیف تعبیه شده تا شما بتوانید به راحتی ملحقات دارت را مانند پر ، دم ، سوزن و محافظ دم را در آن قرار دهید. یکی از جیب ها دارای چسب پارچه ای است تا وسایل حساس تری مانند سوزن اضافه را در آن قرار دهید. نحوه باز و بسته شدن این کیف به صورت زیپی است. شما میتوانید پس از قرار دادن وسایل خود در آن کیف را با خیالی راحت با خود حمل کنید و نگران افتادن وسایل از داخل کیف نباشید.

بازیکنانی مانند Gary Anderson ، John Lowe ، Bob Anderson و John Part از محصولات برند یونیکورن استفاده میکنند.

Unicorn نام بزرگترین برند در ورزش دارت است. که بیش از 80 سال است که در این زمینه فعالیت میکند. امروزه به واسطه اسپانسر بودن بسیاری از بازیکنان مطرح دارت، توانسته خود را به عنوان برندی معتبر در این عرصه معرفی کند.

ادامه مطلبنمایش کمتر
جزئیات محصول

مشخصات

مدل
MIDI
جنس بدنه
برزنت
مناسب برای
نگهداری 3 دارت و مطعلقات
برند تولید کننده
Unicorn
کشور سازنده
انگلستان
سایر ویژگی ها
- باز و بسته کردن به صورت زیپی
- دارای محفظه برای نگهداری سه دارت
- دارای جیب هایی برای نگه داری پر،دم و محافط پر
دیدگاه و سوالات (0)