×

دارت يدک يونيکورن مدل Tungsten 23

0 تومان
ناموجود
کالاهای مشابه
توضیحات

دارت یدک یونیکورن مدل Tungsten 25G از طراحی زیبایی برخوردار است. بر روی دم دارت لوگوی شرکت Unicorn که به صورت اسبی شاخ دار است حک شده است. یکی از مشکلات معمول در ورزش دارت، جدا شدن سر سوزن آن از بدنه و یا شکستن آن است. در واقعه اگر برای این بازی از دارت های نامرغوب استفاده کنید، به ناچار باید بارها و بارها آن را تعویض کنید. سر سوزنی این دارت مقاومت بالایی دارد تا در صورت برخورد با زمین نشکند یا از بدنه جدا نشود.

تنگستن یک نوع فلزی است که فوق العاده از کیفیت بالایی نسبت به دیگر فلزات که معمولاً در ساخت دارت ها استفاده می­شوند را داراست.

تنگستن استفاده شده در این دارت از وزن مناسبی بخوردار است که به تعادل بیشتر دست شما و هدف گیری بهتر کمک میکند. در واقع سنگین تر شدن این دارت به واسطه ی بدنه ی فلزی آن باعث شده نیروی پیشرانه­ی دست شما به دارت تماماً به بخش جلویی آن منتقل شود و پرتاب شما شتاب و نیروی بهتری بگیرد. انتهای بخش پلاستکی این دارت دارای حلقه های فلزی است که باعث ثابت نگه داشتن پر روی آن می­شود.

بازیکنانی مانند Gary Anderson ، John Lowe ، Bob Anderson و John Part از محصولات برند یونیکورن استفاده می­کنند.

شرکت یونیکورن بزرگترین برند در زمینه ورزش دارت است. این برند بزرگ بیش از 80 سال است که در زمینه تجهیزات ورزشی دارت به صورت تخصصی فعالیت میکند و هم اکنون اسپانسر بسیاری از بازکنان مطرح در ورزش دارت بوده و بسیاری از بازیکنان حرفه ای در این ورزش از محصولات این شرکت انگلستانی استفاده میکنند.

ادامه مطلبنمایش کمتر
جزئیات محصول

مشخصات

مدل
Tungsten 23
وزن
هر دارت 23 گرم
جنس بدنه
آلیاژ تنگستن
جنس پر : پلی استر
نوع
سوزنی
اقلام همراه
3 عدد دارت
برند تولید کننده
Unicorn
کشور سازنده
انگلستان
دیدگاه و سوالات (0)