×

دارت يدک يونيکورن مدل S650

0 تومان
ناموجود
کالاهای مشابه
توضیحات

برای بازی حرفه ای دارت مانند هر کار دیگری به وسایلی حرفه ای در آن نیاز داریم. شرکت یونیکورن با توجه به این مسله دست به تولید مدل S650 زده است. این مدل همان طور که از پنج ستاره ای که بر روی جعبه آن درج شده است مشخص شده در دسته دارت های حرفه ای قرار میگیرد.

استفاده از تنگستن در ساخت بدنه این دارت دلیلی بر حرفه ای بودن آن بوده و بیانگر کیفیتی بالا و با دوام است. تنگستن مورد استفاده در فرآیند ساخت این محصول ساختار بسیار متراکمی داشته که باعث میشود تا بدنه این دارت نسبت به دیگر دارت ها نازک تر بوده و همین موضوع شرایطی ویژه را برای بهتر به هدف زدن فراهم میکند . یکی از برتری های این نوع بدنه قراری گیری بهتر و راحت تر چند دارت در کنار هم و در یک ناحیه امتیازی است که موضوعی با اهمیت بالا در ورزش حرفه ای دارت می­باشد.

پر های این مدل دارت شرکت یونیکورن از جنس پلی استر بوده که تاثیری بسزایی در پرواز بهتر دارت داشته و به شما کمک میکند تا پرتابی دقیق به سمت هدف داشته باشید. در بسته بندی این محصول سه عدد پر اضافی وجود داشته تا در صورت نیاز بتوانید از آن ها استفاده کنید. دم این محصول به دلیل فنری که دارد باعث میشود پر از دارت جدا نشود و در جای خود باقی بماند. یک عدد قاب نیز در داخل بسته بندی وجود دارد تا بتوانید با آسودگی خاطر دارت ها را با خود حمل کنید.

بازیکنانی مانند Gary Anderson ، John Lowe ، Bob Anderson و John Part از محصولات برند یونیکورن استفاده میکنند.

یونیکورن مشهور ترین و بزرگترین شرکت در زمینه ورزش دارت می­باشد. بیش از 80 سال است که برند یونیکورن در این زمینه به صورت حرفه ای فعالیت میکند. Unicorn به دلیل کیفیت و استانداردی که در سطح جهانی داراست. نظر بسیاری از بازیکنان مطرح این رشته را جلب کرده و از محصولات این شرکت استفاده میکنند.

ادامه مطلبنمایش کمتر
جزئیات محصول

مشخصات

مدل
S 650
وزن
هر دارت 24 گرم
جنس بدنه
آلیاژ تنگستن
جنس پر : پلی استر
نوع
سوزنی
اقلام همراه
3 عدد دارت
برند تولید کننده
Unicorn
کشور سازنده
انگلستان
سایر ویژگی ها
- دارای 3 عدد پر اضافی
- دارای یک قاب مخصوص برای نگهداری دارت ها
دیدگاه و سوالات (0)