×

دارت يدک يونيکورن مدل S600

0 تومان
ناموجود
کالاهای مشابه
توضیحات

اولین نکته ای که در مورد این دارت به نظر میرسد طراحی یک دست نقره ای آن می­باشد. ولی باید به خاطر داشته باشید که این مدل علاوه بر ظاهر زیبا از کیفیت ساخت بالایی نیز بهره می برد. مدل S600 در دسته دارت های حرفه ای شرکت Unicorn قرار میگیرد.

جنس مورد استفاده در ساخت بدنه این دارت از فولاد ضد زنگ است، به همین دلیل این دارت از کیفیت و دوام بسیار بالایی برخوردار است. دم استفاده شده از جنس آلومینیوم بوده و استحکام خوبی دارد. رنگ یکپارچه نقره ای که در این محصول استفاده شده آن را شیک و زیبا کرده است. در داخل بسته نیز 6 عدد دم اضافی نیز وجود دارد تا در صورت خرابی و یا برای تغییر ظاهر دارت، بتوانید آن را تعویض کنید. پر های مورد استفاده در این محصول از جنس پلی استر هستند که پرتابی به مراتب دقیق تر برای شما فراهم میکند. در صورت خراب شدن پر ها میتوان از سه پر اضافی موجود در بسته بندی استفاده کرد. در بسته بندی 8 عدد محافظ پر نیز قرار داده شده است. پس از پرتاب و نشستن دارت بر روی سیبل باید با استفاده از این محافظ ها پر دارت ها را جمع کرد. این کار باعث میشود تا دارت های بعدی به پر های دارت موجود بر روی سیبل آسیبی وارد نکند. این محصول دارای یک قاب محافظ برای حمل نیز هست تا بتوان با خیالی راحت دارت ها را حمل کرد.

بازیکنانی مانند Gary Anderson ، John Lowe ، Bob Anderson و John Part از محصولات برند یونیکورن استفاده میکنند. یونیکورن بزرگترین برند در زمینه دارت است. 80 سال از شروع فعالیت این برند میگذرد. این شرکت توانسته در سالیان طولانی خود را به عنوان برندی معتبر در عرصه این ورزش معرفی کند. هم اکنون بسیاری از بازیکنان مطرح این رشته از محصولات این شرکت استفاده می­کنند.

ادامه مطلبنمایش کمتر
جزئیات محصول

مشخصات

مدل
S 600
وزن
هر دارت 23گرم
جنس بدنه
فولاد ضد زنگ با روکش نیکل
جنس پر : پلی استر
نوع
سوزنی
اقلام همراه
3 عدد دارت
برند تولید کننده
Unicorn
کشور سازنده
انگلستان
سایر ویژگی ها
سایر توضیحات -دراری 3 عدد پرو 6 عدد دم اضافی
-دارای 8 عدد محافظ پر
-دارای یک قاب مخصوص برای نگهداری دارت ها
دیدگاه و سوالات (0)