×

دارت يدک يونيکورن مدل S500

0 تومان
ناموجود
کالاهای مشابه
توضیحات

دارت یونیکورن مدل S500 در بسته بندی سه عددی عرضه شده است. این محصول دارای یک کیف برای نگهداری دارت ها است. با استفاده از این کیف میتوان دارت ها و متعلقات دیگر آن را به راحتی حمل کرد. این کیف همچنین خطر آسیب دیدن بدن در زمان حمل را کاهش میدهد و میتوان با آرامش خاطر آن را در جیب قرار داد.

سه عدد دارت در این بسته بندی وجود دارد که بدنه آن ها از جنس فولاد با روکش نیکل می­باشد. این جنس باعث میشود تا در بدنه­ی دارت­ها لکه­ای ایجاد نشود و همواره ظاهر زیبایی داشته باشند. طراحی دندانه دار این محصول باعث میشود تا به خوبی کنترل کامل آن را در به دست گرفته و پرتاب هایی بهتر و دقیق تر داشته باشید.

پر های مورد استفاده در این محصول از جنس پلی استر هستند.که دوام خوبی داشته و پرواز بهتری در پرتاب از خود نشان می­دهند. Unicorn شش عدد دم اضافی قرار داده تا بتوانید بنا به سبک بازی خود، دم را عوض کنید. این دارت جزو دارت های دو ستاره شرکت یونیکورن است که مناسب برای مبتدیان و کسانی که به تازگی این ورزش را شروع کرده اند مناسب می­باشد.

بازیکنانی مانند Gary Anderson ، John Lowe ، Bob Anderson و John Part از محصولات برند یونیکورن استفاده میکنند.

یونیکورن نام بزرگترین برند در ورزش دارت است و بیش از 80 سال است که به صورت تخصصی در زمینه دارت فعالیت میکند. یونیکورن توسط فرانک لووی در سال 1937 آغاز به کار کرده و توانسته همواره یکی از پیشگامان در ورزش دارت باشد. امروزه بسیار از بازیکنان بزرگ دارت از محصولات این شرکت استفاده می­کنند.

ادامه مطلبنمایش کمتر
جزئیات محصول

مشخصات

مدل
S 500
وزن
هر دارت 25 گرم
جنس بدنه
فولاد ضد زنگ با روکش نیکل
جنس پر : پلی استر
نوع
سوزنی
اقلام همراه
3 عدد دارت
برند تولید کننده
Unicorn
کشور سازنده
انگلستان
سایر ویژگی ها
- دارای 3 عدد پر و 6 عدد دم اضافی
- دارای یک کیف مخصوص برای نگهداری دارت ها

دیدگاه و سوالات (0)