×

دارت يدک يونيکورن مدل S200

0 تومان
ناموجود
کالاهای مشابه
توضیحات

یکی از بهترین ورزش ها برای افزایش تمرکز دارت است. برای شروع این ورزش تنها به یک تخته و چند دارت نیاز خواهید داشت. دارت مدل S200 محصول شرکت Unicorn انگلستان می­باشد. در کنار جعبه این محصول یک ستاره وجود دارد که بیانگر این است که این دارت برای مبتدیان و بازیکنان تفریحی مناسب می­باشد.

در ساخت این دارت از فولاد با روکش برنج استفاده شده که باعث رنگ زیبای آن میشود. جنس مورد استفاده در این محصول همراه طراحی ویژه آن باعث می­شود تا دارت به خوبی در دستان شما جای گیرد. نوک تیز این دارت از جنس فولاد است که دوام بالایی داشته و سبب میشود تا نیاز به تیز کردن مرتب آن نداشته باشید. پر های مورد استفاده در این محصول از جنس پلی استر هستند. این پر ها به دلیل طراحی که دارند پرواز دارت را در هوا بهتر می­کنند و شما می­توانید پرتابی دقیق تر داشته باشید. یونیکورن برای امنیت و راحتی بیشتر شما در زمان حمل این دارت­ها ، یک قاب مخصوص نیز تعبیه کرده است. با استفاده از این قاب ها میتوانید با آرامش خاطر دارت­ها را در جیب یا کیف خود بگذارید.

بازیکنانی مانند Gary Anderson ، John Lowe ، Bob Anderson و John Part از محصولات برند یونیکورن استفاده میکنند.

یکی از شرکت هایی که به صورت تخصصی در زمینه دارت فعالیت دارد شرکت انگلستانی Unicorn است. این شرکت بزرگترین برند در ورزش دارت است. فعالیت خود را در سال 1937 آغاز کرده و همواره یکی از پیشگمان در زمینه دارت بوده است. امروزه یونیکورن یکی از اسپانسر های اصلی بازیکنان مطرح دارت می­باشد و بسیاری از حرفه ای ها از محصولات این شرکت استفاده میکنند.

ادامه مطلبنمایش کمتر
جزئیات محصول

مشخصات

مدل
S 200
وزن
هر دارت 19 گرم
جنس بدنه
فولاد ضد زنگ با روکش برنج
جنس پر : پلی استر
نوع
سوزنی
اقلام همراه
3 عدد دارت
برند تولید کننده
Unicorn
کشور سازنده
انگلستان
سایر ویژگی ها
- دارای یک قاب مخصوص برای نگهداری دارت ها
دیدگاه و سوالات (0)