×

ترامپولین 2.5 متری بدون حفاظ

0 تومان
ناموجود
کالاهای مشابه
توضیحات

ترامپولین

ترامپولین یکی از وسایل سرگرم کننده ورزشی و جز اجزای اصلی تمرین های ورزش ژیمناستیک می باشد، که شامل پارچه کشضخیم و محکمی است که به وسیله تعدادی فنر از چهار طرف بر یک چهارچوب فلزی بسته شده است. این ورزش علاوه بر مفرح بودن منجر به تقویت عضلات و ماهیچه های ران و ساق و مچ پا می شود.
بر اساس تحقیقات انجام شده ، پریدن بر روی ترامپولین مزایای زیادی را به همراه دارد. از جمله این مزایا میتوان به :

وزن را کاهش می دهد انرژی را افزایش می دهد ،مفید برای قلب، سیستم عصبی را تسکین نموده و توسعه می دهد، بهبود عملکرد غدد لنفاوی، کمک به دفع سموم می کند. و موارد دیگری اشاره کرد.

در این گونه ورزش های هوازی ضربان قلب به شدت بالا رفنه و ماهیچه ها مشغول فعالیت می شوند. از جمله فوایدی که میتوان برای این نوع ورزش ها مطرح کرد سلامت قلب، کاهش وزن، جلوگیری از افسردگی، طول عمر و نشاط می باشد. امروزه ورزش های هوازی در بیشتر سالن های ورزشی برای کلیه افراد توصیه می شود.

کمپانی پاورجیم یک برند تایوانی است که تا به امروز در زمینه طراحی، ابداع و تولید انواع لوازم ورزشی و تولید تجهیزات و ملزومات ورزشی و تجهیزات باشگاهی، فعالیت میکند. در سال های اخیر و با توجه به افزایش میزان تقاضای محصولات ورزشی جدید و بروز در کشورمان، این کمپانی نیز مانند کمپانی های بزرگ، فعالیت برای فروش محصولات خود در بازار ایران را آغاز نموده و توانسته به عنوان یک برند لوازم ورزشی در بازار ایران جایی برای خود باز کند. همچنین این شرکت توانسته با ارائه محصولات باکیفیت و در عین حال قیمت مناسب نسبت به رقبای خود، از محبوبیت خاصی در جامعه ورزشی کشور برخوردار شود.

فروشگاه اینترنتی آنیک مرجع فروش انواع لوازم ورزشی.

ادامه مطلبنمایش کمتر
جزئیات محصول

مشخصات

کیفیت محصول
درجه یک
مناسب برای
آقایان / بانوان
ابعاد بسته بندی
129x60x17 سانتی متر
قطر
1/37 میلی متر
ارتفاع تخت
35 سانتی متر
جنس تشک
PP
جنس پد رویه
PVC 0/35
جنس پد حاشیه
85gPE
عرض پد حاشیه
26 سانتی متر
ضخامت پد رویی
10 میلی متر
قطر فریم
34 میلی متر
ضخامت فریم
1.2 میلی متر
قطر پایه افقی
34 میلی متر
ضخامت پایه افقی
1.2 میلی متر
ضخامت پایه عمودی
1.2 میلی متر
قطر پایه عمودی
34 میلی متر
ابعاد فنر
140x22x3.2x28
تعداد فنر
42 pcs
اتصالات
Loop Bolts
کشور سازنده
چین
دیدگاه و سوالات (0)