×

ترامپولین حفاظ دار Megafitness مدل TXB-7105D

0 تومان
ناموجود
کالاهای مشابه
توضیحات

ترامپولین حفاظ دار MEGAFITNESS مدل TXB-7105D یکی از بهترین وسایل ورزشی برای بهبود عملکرد بدنی و افزایش شادابی و سلامتی است. با استفاده از این ترامپولین، می توانید به بهترین شکل ممکن به فرم بدنی دلخواهتان دست یابید و تمرینات خود را با شدت بالا و با اطمینان و راحتی بیشتری انجام دهید.

ترامپولین حفاظ دار MEGAFITNESS یکی از بهترین ترامپولین‌های حفاظ دار در بازار است که از خضوضیات و ویژگی های آن میشود به حفاظ ایمنی با کیفیت بالا که از جنس پارچه مقاوم و پارچه شبکه‌ای تشکیل شده است که ایمنی کودکان و بزرگسالان را تضمین می‌کند، قاب بسیار مقاوم و پایدار که از جنس فولادی با روکش پودری ساخته شده است، فنرهای بزرگ و مقاوم که برای جلوگیری از آسیب‌های ناشی از سقوط در حین استفاده، با پوشش ایمنی پوشیده شده‌اند، سطح بزرگ و مناسب برای اجرای تمرینات مختلف از جمله تمرینات کاردیو، تمرینات استقامتی، تمرینات جانبی و تمرینات تعادلی.، و ساختار مقاوم و پایدار که باعث ایجاد حرکتی پایدار و آرام، بدون لرزش و نوسان می‌شود، اشاره کرد.

با توجه به ویژگی‌های فوق، ترامپولین حفاظ دار MEGAFITNESS مناسب برای افرادی است که به دنبال تمریناتی هستند که باعث افزایش سطح فعالیت جسمانی، بهبود قلب و عروق و افزایش استقامت و تعادل هستند. با استفاده از این ترامپولین، می‌توانید تمرینات مختلفی از جمله پرش، نشست، تمرینات کاردیو و تمرینات تعادلی را انجام دهید. به علاوه، ترامپولین‌ها برای کاهش استرس و افزایش شادابی و سلامتی روانی نیز بسیار مفید هستند.

ترامپولین حفاظ دار MEGAFITNESS مدل TXB-7105D بار دیگر توانایی این برند را در تولید محصولات با کیفیت و متناسب نیاز ورزشکاران نشان داده و فروشگاه آنیک با عرضه این محصول بصورت اورجینال، با کیفیت و با قیمتی رقابتی اطمینان خاطر ورزشکاران را برای تهیه محصولات با خاطری آسوده فراهم کرده است.

ادامه مطلبنمایش کمتر
جزئیات محصول

مشخصات

مدل
TXB-7105D
کیفیت محصول
درجه یک
مناسب برای
تمام سنین
قطر
135 سانتی متر
ارتفاع تخت
40 سانتی متر
عرض پد حاشیه
10 سانتی متر
قطر فریم
150 سانتی متر
اتصالات
فلزی
برند تولید کننده
مگا فیتنس
کشور سازنده
چین
سایر ویژگی ها
8 پایه نگهدارنده
دیدگاه و سوالات (0)