×

فلکسی بار MegaFitness کد 570TRD

975,000 تومان
گارانتی
  • گارانتی اصالت کالا و سلامت فیزیکی
کیفیت محصول
کالاهای مشابه
توضیحات
فلکسی بار MEGAFITNESS کد 570TRD یکی از بهترین وسایل ورزشی موجود، مناسب برای ورزشکاران حرفه‌ای و تمرین‌کنندگانی است که میخواهند به بهبود عملکرد ورزشی خود و افزایش سطح سلامتی بدن کمک کنید.

تاریخچه تمرینات ورزشی با فلکس بار به سال‌های ۱۹۴۰ و ۱۹۵۰ برمی‌گردد که به عنوان یکی از تمرینات پایه در برنامه‌های آموزشی نظامیان استفاده می‌شد. امروزه، با توجه به اهمیت تمرینات ورزشی برای سلامتی بدن، فلکس بار به عنوان یکی از بهترین وسایل ورزشی برای تقویت عضلات شناخته می‌شود و با استفاده از فلکس بار MEGAFITNESS ، می‌توانید به بهبود عملکرد ورزشی و بهبود وضعیت بدن خود کمک کنید.
فلکس بار MEGAFITNESS یکی از بهترین و سبکترین وسایل ورزشی برای تقویت عضلات است. با استفاده از این فلکس بار، می‌توانید به تقویت عضلات، بهبود قدرت و انعطاف پذیری، کاهش درد و تنش عضلانی و بهبود وضعیت بدن کمک کنید. این فلکس بار با استفاده از مواد با کیفیت و با طراحی مناسب، به شکلی استاندارد و با کیفیت بالا تولید شده است که برای تقویت عضلات و بهبود قدرت و انعطاف پذیری مناسب است. با استفاده از این فلکس بار، می‌توانید به تقویت عضلات، بهبود قدرت و انعطاف پذیری، کاهش درد و تنش عضلانی و بهبود وضعیت بدن کمک کنید.

فلکسی بار MEGAFITNESS کد 570TRD  بار دیگر توانایی این برند را در تولید محصولات با کیفیت و متناسب نیاز ورزشکاران نشان داده و فروشگاه آنیک با عرضه این محصول بصورت اورجینال، با کیفیت و با قیمتی رقابتی اطمینان خاطر ورزشکاران را برای تهیه محصولات با خاطری آسوده فراهم کرده است.
ادامه مطلبنمایش کمتر
جزئیات محصول

مشخصات

مدل
570TRD
وزن
600 گرم
جنس بدنه
فلزی با دسته لاستیکی
طول
160 سانتی متر
کیفیت
درجه یک
مناسب برای
چربی سوزی
نوع ورزش
هوازی
برند تولید کننده
MegaFitness
کشور سازنده
تایوان
دیدگاه و سوالات (0)