×

فلکسی بار پاورجیم

840,000 تومان
رنگ
  • مشکی
  • آبی
  • زرد
  • بنفش
گارانتی
  • گارانتی اصالت کالا و سلامت فیزیکی
کیفیت محصول
کالاهای مشابه
توضیحات

میل ایروبیک

میل ایروبیک یا فلکسی بار ، ابزاری فوق‌العاده جهت بهبود تناسب اندام به صورت کلی و همچنین کاهش وزن، تحرک و توان‌بخشی می‌باشد. شما چه ورزشکار تازه کار باشید و چه حرفه ای ، فلکسی بار وسیله‌ای مناسب برایتان است و می‌توانید با آن به تقویت عضلات خود بپردازید. ارتعاشاتی که به وسیله حرکت نوسانی فلکسی بار ایجاد می‌گردد تاثیرات منحصربه‌فردی بر روی ماهیچه‌های شما میگذارد.فلکسی بار تمرینات بسیار کاربردی و متفاوتی دارد که می‌توانید در منزل یا باشگاه به انجام برسانید و از ورزش کردن لذت ببرید.

در ورزش های هوازی ضربان قلب به شدت بالا رفنه و ماهیچه ها مشغول فعالیت می شوند. از جمله فوایدی که میتوان برای این نوع ورزش ها مطرح کرد سلامت قلب، کاهش وزن، جلوگیری از افسردگی، طول عمر و نشاط می باشد. امروزه ورزش های هوازی در بیشتر سالن های ورزشی برای کلیه افراد توصیه می شود.

کمپانی پاورجیم یک برند تایوانی است که تا به امروز در زمینه طراحی، ابداع و تولید انواع لوازم ورزشی و تولید تجهیزات و ملزومات ورزشی و تجهیزات باشگاهی، فعالیت میکند. در سال های اخیر و با توجه به افزایش میزان تقاضای محصولات ورزشی جدید و بروز در کشورمان، این کمپانی نیز مانند کمپانی های بزرگ، فعالیت برای فروش محصولات خود در بازار ایران را آغاز نموده و توانسته به عنوان یک برند لوازم ورزشی در بازار ایران جایی برای خود باز کند. همچنین این شرکت توانسته با ارائه محصولات باکیفیت و در عین حال قیمت مناسب نسبت به رقبای خود، از محبوبیت خاصی در جامعه ورزشی کشور برخوردار شود.

 فروشگاه اینترنتی آنیک مرجع فروش انواع لوازم ورزشی.

 

فلکسی بار یا میله ارتعاشی ، ابزاری فوق‌العاده جهت بهبود تناسب اندام به صورت کلی و همچنین کاهش وزن، تحرک و توان‌بخشی می‌باشد. شما چه ورزشکار حرفه‌ای باشید یا مبتدی، چه جوان باشید و یا پیر، فلکسی بار وسیله‌ای مناسب برایتان است و می‌توانید با آن به تقویت عضلات خود بپردازید. ارتعاشاتی که به وسیله حرکت نوسانی فلکسی بار ایجاد می‌گردد تاثیرات منحصربه‌فردی بر روی ماهیچه‌های شما خواهد داشت. تمرین درمانی بوسیله ابزار نوسان پذیر (ارتعاشی) از روش‌های نسبتا جدیدی است که امروزه مورد توجه قرار گرفته است، که در اروپا و آمریکا رواج یافته است. محققین از جنبه‌های مختلفی این ابزار را مورد مطالعه قرار داده‌اند که یکی از آن‌ها بررسی سطح فعالیت و الگوی فعالیت برخی از عضلات هنگام نوسان این وسایل در جهات و وضعیت‌های متفاوت بوده است.

فلکسی بار POWERGYM معرفی شده در این بخش دارای 160 سانتی متر طول و 600 گرم وزن می باشد. جنس فلکسی بار POWERGYM از PVC بوده که برای ایجاد شرایط ارتعاشی دارای دو وزنه 200 گرمی در ابتدا و انتهای خود می باشد. نحوه استفاده از این وسیله به گونه ای است که شما می بایستی قسمت میانه آن را در دست گرفته و آن را به گونه ای که آرنجتان خم نشود تکان دهید. فلکسی بار باعث تقویت عضلات اصلی بدن و بالا رفتن متابولیسم و ​​ضربان قلب شما می شود ، همچنین فاصله بین مهره ها را افزایش داده که فضای بیشتری را برای اعصاب که از آن خارج می شود، بیشتر می کند. یکی از شایع ترین علت های درد اعصاب فشرده بوده ، چه در ستون فقرات گردن، ستون فقرات قفسه سینه یا ستون فقرات کمری که علائم آن درد های ناشی از آن مانند شانه، آرنج و درد دست می باشد. فلکسی بار عضله عرضی شکم را بهبود می بخشد و یک روش ایده آل برای هدف قرار دادن ماهیچه های کف لگن است. همچنین برای گرفتن این عضلات بعد از بارداری به شکل خوبی است. فلکسی بار اختلالات عضلانی را از بین می برد، که می تواند بسیاری از اشکال آرتریت و درد پشت را کاهش دهد. 

 

 

ادامه مطلبنمایش کمتر
جزئیات محصول

مشخصات

جنس بدنه
فلزی با دسته لاستیکی
طول
160 سانتی متر
کیفیت
درجه یک
مناسب برای
چربی سوزی
نوع ورزش
هوازی
برند تولید کننده
پاور جیم
کشور سازنده
چین
دیدگاه و سوالات (0)