×

کتاب راز یوگا

0 تومان
ناموجود
کالاهای مشابه
توضیحات

کتاب راز یوگا نمونه ای بی نظیر از اظهار نظرهای وی درمورد بنیان های یوگای کمک درمانگر آیینگر می باشد و دیدگاه های دقیق و موشکافانه استاد در زمینه فیزیولوژی، آناتومی و تأثیرات روانشناختی و هیجانی تمرین یوگای اصلاحی را معرفی میکند.
یوگا نه تنها یک موضوع فیزیکی بلکه یک موضوع فیزیولوژیکی، روانشناسی، ذهنی و روانی است. در یوگا شما نمی توانید امتحان کنید. آساناها و پرانایاماهای مشخص وجود دارد. یوگا یک علم مسلم است و آساناها و پرانایاماها شبیه به قرص های قابل تبدیل نیستند.باید به صورت روان تنی کار کرد تا بدن جسمی مجبور به فعالیت برای تغییر در روان شود. گاهی باید از جسم به روح و گاهی از روح به جسم جرکت کرد.

پشت جلد

راز یوگا یک مجموعه چهار بخشی است که مؤسسه یوگا (یادبود رامامانی آینگار) آن را منتشر کرده است. این نشریه مخصوص، تلفیقی از مقاله‌های حوزه درمانی (یوگا آینگار) از سال 1994 تا 2009 است.

این نشریه به چهار گروه تقسیم شده است. بخش اول به پیشنهادات استاد آینگار در زمینه هنر شفابخشی یوگا می‌پردازد. بخش دوم درباره اساس و بنیاد آناتومی و فیزیولوژی صحبت می‌کند. در بخش سوم مجموعه ای از مقالات درباره درمان دردهای مزمن با یوگا و زیرمجموعه‌ای درباره تمرین‌های یوگا برای زنان، طی دوره‌ها و حالت‌های مختلف زندگی تناسلی آن‌ها، آورده شده است. در آخر بخش چهارم شامل مقالاتی است که مطالعات علمی مربوط به تأثیر درمانی یوگا آینگار را ارائه می‌دهند.

متنی از کتاب

نفس مانند یک آستانه است، مانند یک پرتگاه. این یک پرستش شخصیت است. نفس به زودی خاموش نمی شود. خود و نفس دو روی سکه هستند. مربی زمانی که به یک روی این سکه دست می یابد هرگز نمی تواند از نظر روحی پیشرفت کند. این افراد گرایش مادی دارند. کنترل نفس از طریق یک استاد نیست. هر فرد وقتی که می خواهد نفس را آرام کند مربی خود است. نفس کیفیت ذهنی غرور است. نفس فرد را مست می کند و وقتی که این اتفاق می افتد او تعادل خود را ازدست می دهد. مستی نفس منجر به بی دقتی نیز می شود.

ادامه مطلبنمایش کمتر
جزئیات محصول

مشخصات

مترجم
الهام روحیان، ساناز برهانی
تعداد صفحات
184 صفحه
نوع قطع کتاب
وزیری
سایر ویژگی ها
مجموعه مقالات یوگادرمانی آینگار از 1993 تا 2009
دیدگاه و سوالات (0)