×

کتاب فنون و مبانی آموزش یوگا

0 تومان
ناموجود
کالاهای مشابه
توضیحات

آموزش یوگا یک منبع ضروری برای معلمان جدید و مجرب و همچنین راهنمایی برای همه دانش آموزان یوگا است که علاقه مند به اصلاح مهارت ها و دانش خود هستند. به 100٪ استانداردهای آموزشی معلمان که توسط اتحاد یوگا، پیشروترین ثبت جهانی و منبع اعتبار سنجی معلمان و مدارس یوگا تعیین شده است، پرداخته است. این کتاب همچنین برای استفاده به عنوان کتاب درسی اصلی در برنامه های آموزشی معلمان یوگا ایده آل است.

توانایی یک معلم برای کمک به شاگردانش برای اینکه تمریناتشان را هم راستای اهدافشان رشد دهند به سه عامل اساسی بستگی دارد.
▪️ نخست، استمرار در انجام تمرینات
▪️دوم، درک عمیق تر از نحوه عملکردبدن و تجربیات زندگی
▪️سوم، کسب دانش درباره روش ها و سبک های مختلف یوگا و آموختن از منابع مرتبط با تاریخچه تحول یوگا
کتاب فنون و مبانی آموزش یوگا با ترسیم طیف گسترده ای از دیدگاه ها و با بیش از 150 عکس و تصویر سازی، شامل مباحث اساسی فلسفه و تاریخ یوگا می شود. از جمله ارائه تاریخی ادبیات کلاسیک یوگا شامل وداها ، اوپانیشادها ، بهاگاواد گیتا ، یوگا سوتراهای پاتانجلی و منابع اصلی تاریخی مربوط به یوگا تانترا و هاتای اولیه. هریک از یازده سبک اصلی یوگای معاصر با تاریخچه مختصری از توسعه و عناصر متمایز آموزه های آن شرح داده شده است.
با بررسی جنبه های سنتی و مدرن آناتومی و فیزیولوژی، این کتاب پشتیبانی و ابزار گسترده ای برای آموزش 108 آسانا، پرانایاما و مراقبه ارائه می دهد. این کتاب برای برپایی کلاس ، برنامه ریزی و ترتیب دهی کلاس و همچنین فرآیند مربوط به معلم شدن و حفظ خود در این حرفه، توصیه هایی کاربردی پیشنهاد می دهد.

ادامه مطلبنمایش کمتر
جزئیات محصول

مشخصات

نویسنده
مارک استفنز
مترجم
فرهاد صدارت
تعداد صفحات
416 صفحه
نوع قطع کتاب
وزیری
سایر ویژگی ها
جلد سخت
دیدگاه و سوالات (0)