×

کتاب نور بر زندگی

0 تومان
ناموجود
کالاهای مشابه
توضیحات

کتاب نور بر زندگی درباره زندگی است. کوششی است برای روشن کردن راه برای شما و رهروان معنوی دیگر. هدف از آن طرح ریزی راهی است که همه بتوانند دنبال کنند. این کتاب توصیه، روش ها و یک چهارچوب فلسفی را در سطحی ارائه می دهد که حتی یک تازه کار تمرین یوگا بتواند بفهمد. این کتاب به آدم های زودباور راه های میان بُر یا وعده های بیهوده نمی دهد.
در نور بر زندگی آیینگر "قلب یوگا" را که شخصاً با بیش از هفتاد سال تمرین منظم و روزانه کشف کرد، آشکار می کند. در طول هفت دهه ، آیینگر از بدن خود به عنوان آزمایشگاهی زنده استفاده کرد تا کشف کند که چگونه وضعیت های مختلف یوگا می توانند مشکلات سلامتی را کاهش دهند.

یکی از مهمترین مشارکتهای آیینگر استفاده از یوگا به عنوان ابزاری درمانی بوده است. اکتشافات وی شواهدی از قدرت یوگا در مقابله با انبوهی از بیماری ها ارائه داده است و نتایج کار وی اعتبار یوگا را در جوامع علمی و پزشکی بالا برده است.
ما فکر می کنیم که هوش و ادراک فقط در مغز ما اتفاق می افتد ، اما یوگا به ما می آموزد که آگاهی و هوش باید در بدن نفوذ کند. هر قسمت از بدن به معنای واقعی کلمه باید توسط هوش فرو رود. ما باید بین آگاهی از بدن و ذهن ازدواج ایجاد کنیم.وقتی دو طرف با هم همکاری نکنند ، منجر به احساس تکه تکه شدن و "آسودگی خاطر" می شود. به عنوان مثال ، ما فقط زمانی باید غذا بخوریم که دهان خود به خود بزاق بزند ، زیرا این هوش بدن به ما می گوید که ما واقعاً گرسنه هستیم. در غیر این صورت ، ما خود را به زور تغذیه می کنیم و مطمئناً "ناراحتی" به دنبال خواهد داشت.
این کتاب درباره زندگی است. کوششی است برای روشن کردن راه برای شما و رهروان معنوی دیگر. هدف از آن طرح ریزی راهی است که همه بتوانند دنبال کنند. این کتاب توصیه، روش ها، و یک چهارچوب فلسفی را در سطحی ارائه می دهد که حتی یک تازه کار تمرین یوگا بتواند بفهمد. این کتاب به آدم های زودباور راه های میان بُر یا وعده های بیهوده نمی دهد.

پشت جلد
در کتاب نور بر زندگی شیرین، پرنکته، دلپذیر و یاریگر، ب.ک.س آیینگر، بنیان‌گذار سبک یوگایی که به آیینگر یوگا معروف شده است، تازه­کارها و باتجربه­های تمرین یوگا را به سفری درونی دعوت می­کند که برای بهبود و افزایش پایداری بدنی، سرزندگی هیجانی، شفافیت ذهنی، خرد عقلی و سرور معنوی طراحی شده است. این استاد برجستۀ یوگا که او را میکل آنژ یوگا نامیده­اند، در کتاب نور بر زندگی با منشور یوگا به زندگی نور می­تاباند و نقشی را که حرکت­های یوگا و تکنیک­های تنفسی در رسیدن ما به کمال بازی می­کنند، موانع بیرونی و درونی که راه پیشرفت ما را سد می­کنند، و چگونگی کمکی را که یوگا به ما می­کند تا در هماهنگی با جهان پیرامونمان زندگی کنیم شرح می­دهد. او برای نخستین بار در این کتاب با روایت داستان­هایی از زندگی خودش و مثال­هایی از فرهنگ امروز و گاه با شوخ­طبعی موهبت­های بزرگی را که یوگا پیشکش می­کند به ما می­شناساند. نور بر زندگی اوج بلوغ معنوی این استاد فرزانه و مکمل ارزشمند اثر ماندگار او، پرتو بر یوگا، است.
متنی از مقدمه
هدف یوگا چیزی نیست مگر رسیدن به کمال وحدت؛ یعنی یگانگی با خودمان و در نتیجه یگانگی با تمام آنچه فراتر از خودمان است. ما عالَم صغیرِ هماهنگ در عالم کبیر می شویم. یگانگی (تمامیت) بنیان کمال، آرامش درونی، و رهایی نهایی است. یوگا اجازه می دهد دوباره حسِ کمال را در زندگیتان کشف کنید، یعنی احساس نکنید مدام در تلاش کنار هم جور کردن تکه های شکسته هستید.

ادامه مطلبنمایش کمتر
جزئیات محصول

مشخصات

نویسنده
ب.ک.س آیینگر
مترجم
امید اقتداری
تعداد صفحات
248 صفحه
نوع قطع کتاب
رقعی
دیدگاه و سوالات (0)