×

قوری نتی

90,000 تومان
رنگ
  • نارنجی
گارانتی
  • گارانتی اصالت کالا و سلامت فیزیکی
کیفیت محصول
کالاهای مشابه
45,000 تومان
وسیله‌ای است فلزی برای تمیز کردن روی زبان، در علم آیورودا زبان عاملی است برای تشخیص بیماری‌ها، تمیز کردن زبان می‌تواند باکتری‌های داخل دهان را از بین ببرد، بوی بدن دهان را متوقف کند، سلامت زبان،...
120,000 تومان
وسیله‌ای است فلزی برای تمیز کردن روی زبان، در علم آیورودا زبان عاملی است برای تشخیص بیماری‌ها، تمیز کردن زبان می‌تواند باکتری‌های داخل دهان را از بین ببرد، بوی بدن دهان را متوقف کند، سلامت زبان، دندانها و لثه را ارتقا...
توضیحات

جالانتی به معنای شستشو با آب، یکی از روش های پاکسازی مجاری تنفسی با استفاده از سرم فیزیولوژی ۰/۰۹ (۹گرم نمک در یک لیتر) است‏. این وسیله کمک می کند تا تمامی اضافات و ترشحات از مجاری بینی خارج شوند و سینوس ها تمیز شوند، بدین ترتیب تنفس بهبود می یابد و تاثیر زیادی روی بهبودی بیماری های عمومی بدن مثل سینوزیت، آلرژی، آسم و برونشیت و... میگذارد.

حجم آن در حدود یک فنجان است. اهمیت قوری برای نظافت مجاری بینی به اندازه اهمیت مسواک برای نظافت دندان هاست و باید بخشی از برنامه بهداشت روزانه فرد باشد.

قوری نتی یا همان قوری شست‌وشوی بینی که به لحاظ شباهت با قوری به این نام شهرت یافته است، یکی از ابزارهای متداولی است که با آن می‌توان به مقابله با سینوس و احتقان بینی پرداخت. همیشه پیش از استفاده از قوری شست‌وشوی بینی، دست‌هایتان را بشویید و خشک کنید. اطمینان حاصل کنید که قوری قبل از استفاده کاملا تمیز و خشک شده باشد. از قوری نتی برای ایجاد یک جریان آب یا بخور در بینی استفاده می شود تا بتوانید حفره ی بینی را با یک محلول نمک بشویید و  تمامی اضافات و ترشحات را از مجاری بینی خارج کنید، بدین ترتیب سینوس ها تمیز شده و تنفس بهبود می یابد و همچنین در بهبود بعضی از امراض تنفسی مثل آسم و برونشیت بسیار موثر است. آب تمیز (تقطیر شده یا جوشیده) برای این منظور استفاده کنید.

ادامه مطلبنمایش کمتر
جزئیات محصول

مشخصات

رده سنی
پلاستیکی
طول
15 سانتی متر
عرض
15 سانتی متر
کشور سازنده
ایران
دیدگاه و سوالات (0)