×

جرک بلاک استاندارد مدل WOOD JERK BLOCKS

43,700,000 تومان
گارانتی
  • گارانتی اصالت کالا و سلامت فیزیکی
کیفیت محصول
کالاهای مشابه
توضیحات

چطور با جرک بلاک استاندارد برای قهرمانی تمرین کنیم:

جرک بلاک استاندارد مانند سکویی عمل میکند که در حین تمرین میله و صفحات هالتر را در چند متری زمین نگه می‌دارند. با استفاده از این محصول حین تمرین در موقعیتی قرار می‌گیرید که میتوانید به طور مکرر یک بخش حرکت را با سرعت تمرین کنید و هالتر را دوباره روی سکو بگذارید.

مشخصات کلی جرک بلاک استاندارد:

جرک بلاک استاندارد مجموعه‌ی کاملی است که نیاز ورزشکار به تنوع در تمرین را، به‌خوبی تأمین می‌کند. البته با این وجود امکان سفارش بلاک‌های اضافه نیز وجود دارد.

 

جنس این محصول از چوب لایی روسی ضد رطوبت است و همان‌طور که از نام آن پیداست اجازه‌ی ورود رطوبت به جعبه را نمی‌دهد؛ اما ویژگی‌های این چوب فقط در ضد رطوبت بودن آن خلاصه نمی‌شود. این جنس از مستحکم‌ترین انواع چوب به شمار می‌رود.

 

چوب لایی روسی ضد رطوبت را از ورق‌های چوب محکمی چون صنوبر تولید می‌کنند. دستگاه‌های پیشرفته‌ای که برای این کار استفاده می‌شوند با برش و چسباندن چند لایه چوب، تحت فشار شکل می‌گیرند. نتیجه، بافتی محکم است که در ساختمان‌سازی و حتی ساخت قایق و هواپیما کاربرد دارد.

 

در این ابزار نیز با بهره‌گیری از این جنس، ساختاری مناسب برای تمریناتی این‌چنینی تدارک دیده‌اند. البته ضخامت مطلوب و استفاده از لایه‌ی تقویتی میانی نیز در افزایش این استحکام و کیفیت بیشتر آن مؤثر است.

 

این محصول از ۴ قسمت تشکیل شده است که با ارتفاع‌های متفاوت ۵.۵، ۱۵، ۳۰ و ۳۷.۵ سانتی‌متر در انجام تمرینات به شما وسعت بیشتری می‌دهد. در دو وجه این بلوک‌ها دو برش‌ وجود دارد که در حکم دستگیره‌هایی برای جابه‌جایی آن هستند.

 

قسمت‌های رویی با برش‌های اصولی به‌گونه‌ای ساخته شده‌اند که به‌راحتی روی قسمت زیرین قرار می‌گیرند و ثابت می‌مانند. قسمتی که در بالاترین سطح قرار می‌گیرد نیز دارای دو برجستگی اضافه‌تر از قسمت‌های دیگر است که از افتادن وزنه‌ها جلوگیری می‌کند.

ادامه مطلبنمایش کمتر
جزئیات محصول

مشخصات

مدل
WOOD JERK BLOCKS
جنس بدنه
چوب لایی روسی ضد رطوبت
ضخامت بدنه
تمامی دیواره ها و رویه بلاک ها 36 میلی متر
طول
90 سانتی متر
عرض
50 سانتی متر
ارتفاع
بلاک ها: 5.5 ، 15 ، 30 ، 37.5 سانتی متر
کل: 88 سانتی متر
کیفیت
درجه یک
کشور سازنده
ایران
سایر ویژگی ها
ارائه به صورت ست کامل
دارای لایه تقویتی میانی
قابلیت سفارش بلاک ها به صورت منتخب
دیدگاه و سوالات (0)