×

دستکش بدنسازی MARTON

150,000 تومان
رنگ
  • قرمز
  • آبی
  • سبز
  • زرد
اندازه
کالاهای مشابه
230,000 تومان
محافظت از دست در برابر ضربه و آسیب تنظیم بند دور مچ به صورت چسبی جهت جلوگیری از آسیب به مفصل مچ پارچه کشی میان انگشتان جهت سهولت در حرکت دادن دست جنس رویه داخلی از حوله ضد حساسیت و ساییدگی پوست
توضیحات

دستکش‌های بدنسازی که به آن دستکش تمرین هم گفته می‌شود، به گروهی از دستکش‌ها می‌گویند که اغلب حالت نیمه دارند و قسمت بالای انگشتان آن باز می‌باشد و معمولا از بند اول انگشت تا مچ دست را می‌پوشانند. البته بعضی از مدلهای دستکش بدنسازی با مچ بند همراه می‌باشد تا در هنگام تمرین با وزنه‌های سنگین بطور کامل از مچ دست محافظت کند. هرچند دستکش‌های بدنسازی برای ورزش بدنسازی و یا به اصطلاح فیتنس مورد استفاده قرار می‌گیرند، اما در سایر رشته‌های ورزشی که کف دست بطور پیوسته در تماس با یک جسم سخت می‌باشد هم از دستکش بدنسازی استفاده می کنند. دستکش بدنسازی بانوان maraton دارای طراحی ارگونومیک (مطابق با شکل طبیعی دست) بوده و در کنار راه حل های ارائه شده راحتی و آسایشی را ایجاد می کند که منجر به حفظ تمرکز شما بروی حرکات تمرین شده و در نتیجه بیشتر، سنگین تر و طولانی تر تمرین می کنید.

جنس کف دستکش بدنسازی بانوان maraton از فوم مرغوب و رویه آن از پارچه است و بیشترین چنگش را بروی میله ایجاد می کند ، همچنین دوخت محکم، تمیز و بادقت درکنار مواد اولیه مرغوب کیفیتی ممتاز را برای شما به ارمغان می آورد. این دستکش بدنسازی در دو سایز L و M موجود بوده و دارای چهار رنگ سفید، قرمز، صورتی و سرخابی می باشد. این دستکش بدنسازی اندازه دست های متفاوت را پوشش می دهد و دارای یک اندازه متفاوت و قابل شستوشو می باشد. این دستکش بدنسازی علاوه بر جنس عالی از نهایت کیفیت و دوام برخوردار بوده و محصول پاکستان می باشد.

ادامه مطلبنمایش کمتر
جزئیات محصول

مشخصات

جنس بدنه
پارچه پلی استر
کیفیت محصول
درجه 1
نوع ورزش
بدنسازی تی ار ایکس و...
برند تولید کننده
Maraton
کشور سازنده
پاکستان
سایر ویژگی ها
بدون مچ
دیدگاه و سوالات (0)