×

توپ پیلاتس خاردار

68,000 تومان
رنگ
  • قرمز
  • آبی
  • سبز
  • زرد
  • صورتی
گارانتی
  • گارانتی اصالت کالا و سلامت فیزیکی
کیفیت محصول
کالاهای مشابه
توضیحات

در بسیاری از مواقع با دیدن یک توپ پیلاتس خاردار به این فکر کرده اید که این محصول چه کارایی دارد. این توپ های نسبتا کوچک در بسیاری از زمینه های ورزشی و زندگی روزمره مورد استفاده قرار می گیرند و نقش بسیار اساسی در درمان مشکلات کمر و نواحی تحت درمان فیزیوتراپی دارند. توپ پیلاتس خاردار یک توپ بادی نرم و سبک با قطری حدود 20 سانتی متر می باشد که از ستون فقرات و ساق پا حمایت می کند و به عضلات کمر و عضلات مرکزی بدن در حین تمریات پیلاتس کمک می کند.

از این توپ در تمرینات بدنسازی، ایروبیک، پیلاتس، و ژیمناستیک مورد استفاده قرار می گیرد.  فیزیوتراپی ها مدت زیادی است که از این توپ در درمان مشکلات کمر و عضله سازی در نواحی آسیب دیده استفاده می کنند و اخیرا ورزشکاران متوجه شده اند که این توپ ها یکی از بهترین ابزارها در تقویت شکم، کمر و افزایش ثبات و همچنین افزایش دامنه حرکات است. با داشتن عضلات مرکزی قوی تر شما استقامت، مقاومت، تعادل و پایداری بالاتر که از پارامتر های اساسی برای یک ورزشکار هستند را خواهید داشت. با قرار دادن یک توپ پیلاتس در زیر کمر و انجام دادن حرکات شکم یک تمرین چالش برانگیزتر و شدیدتری را تجربه خواهید کرد. توپ های پیلاتس خاردار نه تنها در انجام تمرینات بلکه در سرد کردن عضلات بعد از یک تمرین سخت و همچنین کاهش درد و تنش عضلانی نیز نقش به سزایی دارند.

این توپ یک وسیله ورزشی بسیار عالی برای استفاده در هر مکان و زمانی می باشد که می تواند یک ابزار برای ریلکس کردن عضلات، افزایش انعطاف پذیری ، چربی سوزی و کاهش درد عضلانی باشد همچنین تحمل وزن نسبتا مناسی دارد و به دلیل استفاده از پی وی سی مرغوب در اثر تماس با پوست حساسیتی ایجاد نخواهد کرد.

ادامه مطلبنمایش کمتر
جزئیات محصول

مشخصات

ابعاد
23 الی 25 سانتی متر
وزن
80 گرم
جنس بدنه
PVC
کیفیت
درجه یک
نوع ورزش
پیلاتس / یوگا
کشور سازنده
چین
دیدگاه و سوالات (0)