×

تردمیل باشگاهی پروتئوس مدل Proteus PST-5200

0 تومان
ناموجود
کالاهای مشابه
توضیحات

تردمیل باشگاهی پروتئوس Proteus PST-5200 یکی از جدیدترین و حرفه ای ترین تردمیل های موجود در بازار می باشد که توسط شرکت پروتئوس ساخته شده است.در عین داشتن وزنی سبک بدنه ای مستحکم دارد و حمل و نقل آن آسان است.تردمیل باشگاهی Proteus مدل PST-5200 وسیله ای حرفه ای و قدرتمند برای استفاده در باشگاه های ورزشی و هوم جیم ها میباشد.

جهت حفظ سلامتی و ایمنی ورزشکاران و جلوگیری از صدمه دیدن زانوها و مفاصل آنان، از سیستم جذب فشار و ضربه در زیر تسمه این محصول استفاده شده  است.ضمن آنکه  این تردمیل  مجهز به کلید اضطراری توقف سریع می‌باشد تا در صورت سرگیجه یا سقوط ورزشکار، دستگاه را سریعا متوقف کند. در مجموع شرکت  پروتئوس به‌لحاظ ایمنی برای این مدل از تردمیل‌های خود سنگ‌تمام گذاشته است. از دیگر مزیت های این محصول میتوان به دو جایگاه بطری یا وسایل همراه تعبیه شده بر روی کنسول این نوع  تردمیل باشگاهی اشاره کرد، دو فرورفتگی که در دوسمت کنسول پیش‌بینی شده‌اند تا هم وسایل بیشتری را بتوان در آن‌ها جای داد و هم چپ‌دستان نیز بتوانند همانند راست‌دستان وسایل خود را در سمت دست مورد نظر خود قرار دهند.

ویژگی های کلی :

قدرت موتور 5 اسب بخار
محدوده سرعت تا 20 کیلومتر بر ساعت
ابعاد تسمه 155×52 سانتی‌متر
دارای شیب برقی 
مانیتور LED
چرخ جهت جا به جایی
روغن 
دفترچه راهنما 

گارانتی 24 ماهه ایراتوس

ارسال و نصب رایگان 

ادامه مطلبنمایش کمتر
جزئیات محصول

مشخصات

مدل
PST-5200
ابعاد
212×85×142 سانتی‌متر
وزن قابل تحمل
180 کیلوگرم
برند تولید کننده
پروتئوس
کشور سازنده
چین
سایر ویژگی ها
قابلیت نمایش زمان، سرعت، مسافت، کالری و ضربان قلبتوانایی شبیه‌سازی سرعت تا 20 کیلومتر بر ساعت برخوردار از 25 برنامه تمرینی متنوع مجهز به سیستم ضربه‌گیردارای سیستم جذب فشار و ضربه زانو بهره‌مند از دو جای لوازم همراهدارای کلید قطع اضطراری
دیدگاه و سوالات (0)