×

ترامپولین حفاظ دار فیتنس قطر 250 سانتی متر

12,500,000 تومان
گارانتی
  • گارانتی اصالت کالا و سلامت فیزیکی
کیفیت محصول
کالاهای مشابه
توضیحات

ترامپولین یا جَست‌ورزی یکی از رشته‌های ورزشی ژیمناستیک است. ترامپولین در زبان عام به تشک پرش درجا و بپر بپر شناخته می شود. مسابقات این رشته بر روی وسیله‌ای به نام ترامپولین (جَستانه) انجام می‌شود که یکی از اسباب‌های تمرینی مهم ورزش ژیمناستیک است. فردی که به اجرای حرکات ورزشی ـ نمایشی بر روی جستانه می‌پردازد جست‌ورز نامیده می‌شود.

ترامپولین در بازی‌های المپیک تابستانی ۲۰۰۰ برای اولین بار در المپیک به عنوان یکی از بخش‌های ورزش ژیمناستیک برگزار شد. پیرامون مزایای ترامپولین و جامپینگ تحقیقات بسیاری صورت گرفته است.از این جمله می‌توان به مقاله مرکز تحقیقات بیومکانیک ناسا NASA اشاره کرد. به گفته ای کارتر ترامپولین بهترین ورزش و تحرکی است که بشر برای سلامت اختراع نموده است. این ورزش نه تنها موجب تناسب اندام و کاهش وزن می شود بلکه موجب تقویت سیستم لنفاوی و سمزدایی از بدن می شود. غدد لنفاوی بدن فاقد عضله جهت فعالیت و سم زدایی است و فقط به واسطه تحرک و فعالیت عمل سم زدایی را انجام می دهند.

امروزه ترامپولین در سایز ها و ابعاد مختلف تولید شده و نمونه های با ابعاد کوچک آن، در منازل و باشگاه ها کاربرد داشته و با نام مینی ترامپولین (mini trampoline) یا ریباندر (rebounder) شناخته می شود. از این وسیله در مراکز فیزیوتراپی جهت تقویت هماهنگی عصب و عضله و حرکات اصلاحی برای سالمندان و کودکان کم توان استفاده می شود.

ترامپولین Trampoline وسیله ای است که از گذشته برای افزاش چالاکی، تقویت انعطاف و بالا بردن توانایی ورزشکاران ژیمناستیک مورد استفاده قرار می گرفته است و با آگاهی افراد از مزایای این دستگاه ، به عنوان تفریح و ورزش خانگی نیز استفاده و در سایر کشور ها بعنوان ورزش REBOUNDING شناخته می شود.

ترامپولین ها معمولا در سه مدل تولید می شوند. ترامپولین تاشو، ترامپولین حفاظ دار و ترامپولین بدون حفاظ از مدل های اصلی هستند. مدل های معمولی که تاشو نیستند به زمان بیشتری برای نصب احتیاج دارند (حدوداً 10 دقیقه) ولی مدل های تاشو به سادگی با یک حرکت قابل استفاده هستند.

ترامپولین حفاظ دار از سری محصولات پر طرفدار به خصوص در بین کودکان می باشد. این مدل TROMPOLINE بیشتر برای کودکان و نوجوانان طراحی و تولید شده است. چرا که علاوه بر داشتن حفاظ جهت جلوگیری از آسیب کودکان، رنگ بندی بسیار زیبایی دارد و کاملاً مناسب مهدکودک ها و استفاده خانگیست.

ترامپولین حفاظ دار معرفی شده در این بخش دارای 6 سایز مختلف 1.5 متری تا 4.3 متری است. این عدد نشان دهنده قطر صفحه آنها می باشد. هرچه قطر صفحه بیشتر باشد ترامپولین بزرگتر و قیمت آن نیز بیشتر می شود.

جنس صفحه ترامپولین حفاظ دار از پلی پروپیلن بادوام، سبک و قابل حمل است و دارای چند پایه فلزی با ارتفاع 20 سانتی متر و فنرهایی به قطر 3 میلی‌متر و اعمال نیروی 16 نیوتون می باشد. این ترامپولین می تواند وزنی حدود 110 کیلوگرم را به راحتی تحمل کند.

در نظر داشته باشید جهت جلوگیری از بروز حادثه باید هنگام استفاده از ترامپولین فضای اطراف به شعاع 2.5 متر و فضای بالای آن به ارتفاع 8 متر آزاد باشد.

ادامه مطلبنمایش کمتر
جزئیات محصول

مشخصات

وزن قابل تحمل
120 کیلوگرم
رده سنی
نوجوان
قطر
250 سانتی متر
ارتفاع تخت
30 سانتی متر
ابعاد فنر
قطر: 3 سانتی متر
کشور سازنده
چین
دیدگاه و سوالات (0)