×

میت بالشی LIVEPRO مدل LP8603

1,950,000 تومان
گارانتی
  • گارانتی اصالت کالا و سلامت فیزیکی
کیفیت محصول
کالاهای مشابه
توضیحات

میت بالشی LIVEPRO مدل LP8603  محصولی تولید شده با کیفیت بالا توسط یکی از معتبرترین کمپانی های تولید محصولات ورزشی جهت انجام انواع تمرینات رزمی و ضربه های دست یا پا است.

یت بالشی LIVEPRO مدل LP8603

در تمرینات دو نفره و گروهی در کلیه رشته های رزمی یکی از پر کاربرد ترین وسیله ها میت میباشد که نقش بسیار مهمی را در طراحی اکثر تمرینات دارد.  برای تمرین ضربات قدرتی دست پا در انواع ورزش های رزمی میت مناسب با متریال استاندارد میتواند علاوه بر افزایش قدرت و امادگی جسمانی باعث کاهش آسیب دیدگی حین تمرینات بشود.از این رو انتخاب میت باکیفیت بسیار حائز اهمیت است. 

برند LIVEPORO  در طراحی میت بالشتی از  pvc با کیفیت بالا، ضد آب و ضخیم استفاده کرده که می تواند مقاومت در برابر ضربه را افزایش دهد. داخل این میت با فوم فشرده و سازگار با طبیعت پر شده است که با بالا بردن شدت تمرینات تغیر شکل نمیدهد و میت را به ابزاری قابل اعتماد برای انواع تمرینات تبدیل کرده.دسته این محصول طراحی شده تا علاوه بر استقامت و استحکام راحتی را نیز هنگام استفاده دارا باشد و دارای گیره محکم و با دوام برای اویزان کردن می باشد. رویه ی تقویت شده وضد آب میت بالشتی آن را به ابزاری برای استفاده در سالن های ورزشی، محیط منزل یا فضای باز و انجام تمرینات با شدت بالا بسیار مناسب کرده است.

میت بالشی LIVEPRO مدل  LP8603 بار دیگر توانایی این برند را در تولید محصولات با کیفیت و متناسب نیاز ورزشکاران نشان داده و فروشگاه آنیک با عرضه این محصول بصورت اورجینال، با کیفیت و با قیمتی رقابتی اطمینان خاطر ورزشکاران را برای تهیه محصولات با خاطری آسوده فراهم کرده است.

یت بالشی LIVEPRO مدل LP8603یت بالشی LIVEPRO مدل LP8603یت بالشی LIVEPRO مدل LP8603

ادامه مطلبنمایش کمتر
جزئیات محصول

مشخصات

مدل
LP8603
وزن
500 گرم
جنس بدنه
مواد PVC با روکش چرم طبیعی
نوع
بالشی
طول
41 سانتی متر
عرض
21 سانتی متر
ارتفاع
11 سانتی متر
کیفیت
درجه 1
نوع ورزش
ورزش های رزمی
برند تولید کننده
LIVEPRO
کشور سازنده
چین
دیدگاه و سوالات (0)