×

مانع تمرین پرش LIVEPRO مدل LP8611 بسته 4 عددی

6,400,000 تومان
گارانتی
  • گارانتی اصالت کالا و سلامت فیزیکی
کیفیت محصول
کالاهای مشابه
توضیحات

مانع تمرین پرش یک وسیله بسیار کاربردی برای کسانی که هر روز در باشگاه تمرینات سرعتی و هوازی انجام می دهند . مانع تمرین پرش در ظاهر یک وسیله ی ساده است . ولی می توان آن را با حرکات دیگر از جمله دویدن و پاس دادن توپ ورزشی ترکیب کرد . این محصول در ورزشهای هوازی کاربرد زیادی دارد . تمرینات دو نفره ی رفت و برگشتی روی آن بسیار محبوب است. در عین حال قیمت حلقه چابکی کراسفیت نسبت به کارآیی آن مناسب است .

چابکی یکی از عوامل مؤثر در اجرای فعالیت های ورزشی است که گاهی اوقات در انجام برخی مهارت های شغلی و روزمره به کار می آید. چابکی فرد را قادر می کند وضعیت بدن یا جهت حرکت آن را با سرعت و دقت زیاد تغییر دهد. تمرینات چابکی یکی از ارکان آمادگی جسمانی در فوتبال مدرن بوده و توانایی بدن برای تغییر مسیرها را افزایش می دهد. قدرت ، تعادل ، هماهنگی و استقامت از انواع فاکتورهای ضروری چابکی می باشد، همچنین تمرینات چابکی را میتوان متنوع و بسیاری را برای جلسات تمارین تیم ها چه بصورت چابکی ایستا و چه به صورت چابکی پویا طراحی کرد. امروزه یکی از این نوع تمرینات ، تمرین با نردبان چابکی است که در اکثر ورزش ها برای بالا بردن قدرت و استقامت از این وسیله ورزشی استفاده می شود.

مانع تمرین پرش LIVEPRO مدل LP8611

مانع تمرین پرش LIVEPRO مدل LP8611 بسته 4 عددی ساخته شده از مواد پلی اورتان EPE با روکش چرم مصنوعی PVC میباشد که رویه بیرونی این محصول ضد آب بوده و به راحتی قابل تمیز شدن با دستمال نم دار می باشد. همانطور که اشاره شد هر بسته این محصول حاوی 4 عدد مانع میباشد که هر مانع دارای طول 60 سانتی متر با عرض 21 سانتی متر و ارتفاع 29 سانتی متر است که از پایداری خوبی در هنگام تمرین برخوردار است و به راحتی جا به جا نمیشود و یا نمی افتد. این محصول در تمرینات فانکشنال نیز کاربرد دارد که با توجه به طراحی منحصر به فرد و هوشمندانه ای که در ساخت آن به کار گرفته شده است، باعث میشود که نسبت به محصولات مشابه از عملکرد بالاتری برخوردار باشد. 

مانع تمرین پرش LIVEPRO مدل LP8611مانع تمرین پرش LIVEPRO مدل LP8611مانع تمرین پرش LIVEPRO مدل LP8611

ادامه مطلبنمایش کمتر
جزئیات محصول

مشخصات

مدل
LP8611
وزن
هر عدد: 670 گرم
جنس بدنه
مواد پلی اورتان ( PVC+EPE ) با روکش فوم درجه 1
نوع
غیر قابل تنظیم
طول
60 سانتی متر
عرض
21 سانتی متر
ارتفاع
29 سانتی متر
کیفیت
درجه 1
نوع ورزش
هوازی
برند تولید کننده
LIVEPRO
کشور سازنده
چین
دیدگاه و سوالات (0)