×

ریپ ترینر RIP TRAINER مدل 2020

1,250,000 تومان
گارانتی
  • گارانتی اصالت کالا و سلامت فیزیکی
کیفیت محصول
کالاهای مشابه
توضیحات

ریپ ترینر وسیله ای بسیار کاربردی که برای اهداف بسیار زیادی قابل استفاده است و می توان طیف وسیعی از تمرینات را برای اهداف مختلف طراحی کرد. طراحی این ریپ ترینر بر اساس تمرینات مقاومتی است که برای ورزشکاران حرفه ای و یا حتی مبتدی بسیار پرکاربرد است.

ریپ ترینر به صورتی است که برای اهداف متفاوتی از جمله تمرینات هوازی و تقویت سیستم قلبی عروقی ، تمرینات قدرتی و استقامتی و یا تمرینات مربوط به بازتوانی افرادی که ناتوانی و یا مشکلات اسکلتی عضلانی دارند مناسب است.این وسیله قابل استفاده برای ورزشکاران رشته های مختلف مثل هندبال ، بسکتبال ،تنیس ، شنا ، دوچرخه سواری و … به صورت تخصصی تر برای ورزشکاران فعال در رشته های رزمی است.ماهیت تمرینات ریپ ترینر به گونه  ای است که منجر به افزایش بازه حرکتی مفاصل می شود که احتمال ایجاد آسیب را بسیار کم می کند.شما با این وسیله این امکان را دارید که با استفاده از تمرینات کششی مقاومتی که با سرعت بالا و فشار کم انجام می شوند و همینطور با حرکات چرخشی با فشار بالا و سرعت کم تمرین کنید.

این وسیله از قسمت های مختلفی تشکیل شده :

1.میله اصلی ریپ ترینر با پوشش فومی طراحی شده که اجرای حرکات را برای ورزشکار راحت می کند. 

2.تسمه با قابلیت کشسانی با یک پوشش محافظتی که از یک طرف به میله و از طرف دیگه به نقطه اتصال کارگاه متصل است.

3.قلاب و کارابین اتصال که جهت متصل کردن ابزار طراحی شده است.

تمرینات با ریپ ترینر بسیار وسیع است و افراد با سنین مختلف امکان تمرین با این وسیله را دارند که آن را به وسیله ای بسیار پرکاربرد برای افراد مختلف تبدیل می کند.از دیگر ویژگی های این ابزار قابلیت اتصال آن به هر مکانی که قابل اطمینان است و همچنین به راحتی قابل اتصال و قابل استفاده است که بخاطر وزن کم شما می توانید در هر مکان آن را استفاده کنید.

این وسیله دارای میله بسیار مقاوم یک متری و کش با کیفیت بسیار بالا ، از خانواده TRX میباشد که در سال ۲۰۱۴ به بازار عرضه شده . این ورزش مناسب جهت تقویت عضلات هسته بدن و افزایش استقامت قلبی و عروقی میباشد که امروزه مکمل بسیار خوبی برای بدنسازی اکثر رشته های ورزشی می باشد.این محصول دارای میله یک متری ،لنگرگاه پشت درب ،  لنگرگاه اصلی ، دارای کیف مخصوص حمل و حاوی یک عدد DVD آموزشی میباشد. ریپ ترینر RIP TRAINER  وسیله‌ای مناسب برای استفاده‌ی تمامی ورزشکاران بوده و ساخت کشور چین می باشد و در آخر می‌توان گفت تمام ویژگی‌های ذکر شده در کنار طراحی زیبای این محصول، آن را به انتخابی مناسب برای شما تبدیل خواهد کرد.

ادامه مطلبنمایش کمتر
جزئیات محصول

مشخصات

جنس بدنه
فلزی با روکش فوم EVA
طول
120 سانتی متر
کیفیت
درجه 1
اقلام همراه
میله اصلی + قلاب پشت دری + دفترچه و CD آموزشی
کشور سازنده
چین
دیدگاه و سوالات (0)