×

رک میله هالتر T

720,000 تومان
گارانتی
  • گارانتی اصالت کالا و سلامت فیزیکی
کیفیت محصول
کالاهای مشابه
توضیحات

هالتر ها، بخش مهمی از هر گونه امکانات ورزشی، در سالن بدنسازی و بسیاری از کلاس های تناسب اندام می باشد. بهترین گزینه برای مرتب نگه داشتن هالتر و جلوگیری از قرار دادن آن ها روی زمین، وجود یک دستگاه یا فضای کافی برای حفظ و نگه داری از آنهاست. رک میله هالتر T معرفی شده در این بخش دارای 5 خانه جهت قراردادن میله های هالتر آستین دار است. جنس این رک میله هالتر از پروفیل فلزی با کیفیت بوده که جهت زیبایی و دوام بیشتر با رنگ کوره ای اندود شده است. این رک هالتر به شکل T بوده و میله های هالتر آستین دار به صورت عمودی بر روی آن قرار می گیرند.

یکی از تجهیزات بدنسازی پرکاربرد در هر باشگاه بدنسازی، هالتر است. هالتر یک میله آهنی است که در زمره تجهیزات ورزش بدنسازی و پاورلیفتینگ قرار دارد. طول میله هالتر در حدود ۱ الی ۲ متر است. صفحه های وزنه در آن جای می گیرند و ورزشکاران برای افزایش قدرت، از هالتر استفاده می کنند. با استفاده از هالتر حرکات مختلفی را می توان اجرا کرد که از جمله آنها می توان به جلو بازو، سر شانه، اسکات، ددلیفت و پرس سینه اشاره کرد.

معمولاً ورزشکاران استفاده بسیار زیادی از هالترها و دمبل ها می کنند. به همین دلیل می بایست با استفاده از استندها و رک ها، این تجهیزات ساماندهی مناسبی داشته باشند. بعنوان مثال استفاده از رک باعث می شود میله و صفحه هالتر بالاتر از سطح زمین نگاه داشته شوند تا ورزشکار بتواند براحتی صفحات وزنه خود را بر روی آن قرار دهد. رها کردن این تجهیزات بر روی زمین نیز ممکن است باعث بروز حوادث و اتفاقات ناگوار گردد. لذا می بایست ورزشکاران بعد از انجام تمرینات خود با هالتر، آن را بر روی خرک هالتر قرار دهند.

ادامه مطلبنمایش کمتر
جزئیات محصول

مشخصات

وزن
10 کیلو گرم
جنس بدنه
فولادی با رنگ کوره ای
ضخامت بدنه
ورق: 4 میلی متر
طول
40 سانتی متر
عرض
35 سانتی متر
مناسب برای
میله هالتر های آستین دار ( قطر 50 میلی متر )
کشور سازنده
ایران
سایر ویژگی ها
ظرفیت: 5 عدد انواع میله هالتر آستین دار
دیدگاه و سوالات (0)