×

دارحلقه فایبرگلاس مدل S205

0 تومان
ناموجود
کالاهای مشابه
توضیحات

اگر از استفاده از پودر در هنگام تمرین خسته شده اید و یا تعویض زودهنگام دارحلقه های چوبی برای شما امکان پذیر نیست بهترین گزینه برای رفع این مشکلات دارحلقه های پلاستیکی هستند که از پلاستیک فشرده و جنس بسیار مقاوم ساخته شده اند.این دارحلقه به خاطر جنس خاصی که دارد اصلا لیز نیست و نیاز به استفاده از پودر در هنگام تمرین نیست و همین مورد وقت تلف شده در هنگام تمرین را به حداقل می رساند.

دارحلقه فایبرگلاس در کنار استقامت بالایی که دارد،نسبت به دارحلقه چوبی زیبا خاصی دارد و همچنین به راحتی قابل آویزان کردن در هر مکانی که امکان آویزان کردن آن باشد است.این مدل از دارحلقه هم در فضاهای باز و هم در فضای بسته و محیط باشگاه قابل استفاده است که از ویژگی های خاص آن است.

تمامی ورزشکاران در حیطه ی حرفه ای میتوانند تمرینات ویژه و پرقدرتی را به کمک این وسیله انجام دهند که قطعا بسیار مفید و اثربخش خواهد بود. همچنین ورزشکاران مبتدی تر می توانند تمرینات قدرتی و تعادلی خود را به کمک این وسیله شروع کنند.این نوع دارحلقه بخاطر مقاومت بالایی که دارد امکان شکستن آن بسیار کم است و احتمال ایجاد آسیب در ورزشکار را تا حد زیادی کاهش می دهد.تمرینات دار حلقه تمرکز بسیار زیادی بر تقویت کربند شانه ای و ناحیه بالا تنه دارد که با طیف وسیع تمرینات خاص نتایج اثربخشی بر عملکرد ورزشکار دارد.

از ویژگی های دارحلقه بند قابل تنظیم است که این امکان را به ورزشکاران می دهد که با هر سن و با هر قدی بتوانند از این وسیله استفاده کنند.همینطور جنس بند های آن فوق العاده مقاوم است که در کنار دسته های مقاوم امنیت بالایی را برای ورزشکار حین اجرای تمرین به ارمغان می آورد. با پیشرفت های علم ورزش و تمرینات ورزشی افراد به دنبال وسیله ای هستند که بتوانند به کمک آن تمرینات گسترده ای را اجرا کنند دارحلقه پلاستیکی(فایبرگلاس) بهترین گزینه برای این افراد است.

ادامه مطلبنمایش کمتر
جزئیات محصول

مشخصات

ابعاد
قطر حلقه: 24 سانتی متر
جنس بدنه
حلقه: فایبرگلاس طناب: تسمه برزنتی گیره ها : فلزی
ضخامت بدنه
حلقه ها: 25 میلی متر
طول
طناب: 390 سانتی متر
عرض
طناب: 24 میلیمتر
کیفیت
درجه 1
نوع ورزش
کراس فیت / ژیمناستیک
کشور سازنده
چین
دیدگاه و سوالات (0)