×

چاقو پروانه ای ( بالیسانگ )

0 تومان
ناموجود
کالاهای مشابه
توضیحات

بالیسانگ یا همان چاقوی پروانه ای محصولی از کشور فیلیپین است و در طراحی آن ویژگی های خاصی پیش بینی شده. سالیان دور مردم فیلیپین از بالیسانگ برای فنون رزمی، دفاع شخصی و همچنین کشاورزی استفاده می کردند. امروزه توجه دنیا به این چاقوی خاص آسیایی جذب شده و مردم از طراحی خاص آن به وجد می آیند. بالسانگ طولی فراتر از چاقو های عادی داشته (21 سانتی متر) و همچنین مجهز به دو دسته روی هم است. از بالیسانگ میتوان جهت اجرای حرکات نمایشی با چاقو و کاربری نمایشی و رزمی فنون نانچیکو بهره گرفت. این چاقو پروانه از تیغه و دسته های فولادی ساخته شده و در مقابل ضربه و شوک فیزیکی آسی پذیر نیست. ویژگی دیگر اینکه می تواند آن را از راه دور به سمت هدف پرتاب نموده و سیر مسیر پروانه گونه آن را تماشا کرد. چاقوی بالیسانگ برای کوهنورد ها، طبیعتگرد ها، تکاورها و افراد فنی انتخاب مناسب به نظر می رسد.

چاقو پروانه ای بالیسانگ یک چاقو بسیار کاربردی و برنده بوده که از دسته فلزی و تیغه فولاد ضد زنگ ساخته شده است ، چاقو کمپینگ بالیسانگ یک چاقوی ایده آل و کم حجم جهت استفاده در فعالیت های کمپ و کوهنوردی بوده و دسته ها آن به راحتی قابیلت جمع شدن دارد.

ادامه مطلبنمایش کمتر
جزئیات محصول

مشخصات

مدل
تاشو
ابعاد
12x3x2 سانتی‌متر
جنس بدنه
فلزی
طول تیغه
12 سانتی متر
جنس تیغه
فولاد ضد زنگ
کشور سازنده
چین
دیدگاه و سوالات (1)

متوسط امتیاز مشتریان

5

از مجموع 1 نظر

ارسال سوال / نظر

5.0
PROMember5
1399-08-03

میخوام مدل تمرینی اش رو بخرم که تیغه اش تیز نباشه برای تمرین حرکات نمایشی. اگر جایی رو میشناسید بگید ممنون میشم ترجیحا توی اصفهان ولی اگه لازم باشه تهران هم میرم مشکلی نیست.