×

پابند اورکراس فومی مدل چسبی

*ارسال مدل به صورت رندوم میباشد*

ادامه مطلبنمایش کمتر
95,000 تومان
رنگ
  • مشکی
گارانتی
  • گارانتی اصالت کالا و سلامت فیزیکی
کیفیت محصول
کالاهای مشابه
توضیحات

وقتی ایستاده ایم عضلات سرینی همواره در حال کار میباشند تا بالاتنه ی ما را از سقوط به سمت جلو نگهدارند این دقیقا چیزیست که حتی نزدیک ترین گونه جانوری به ما یعنی میمون ها به آن نیازی ندارند و اکثر زمان خود را به صورت چهار پا می گذرانند بنابراین عضلات سرینی ورزیده و آماده تاثیر زیادی بر ظاهر یک انسان می گذارد و پرورش این عضله از مولفه های تمایز میان ما و انسان های نخستین میباشد.

حال اگر به دنبال خوش فرم و عضلانی کردن نیم تنه ی پایین خود هستید راه حل ساده ای برای شما وجود دارد .استفاده از پابند کراس یکی از بهترین راه ها برای خوش فرم کردن ران ها و عضلات سرینی است  و همانطور که از نام پابند مشخص است، یکی از ساده ترین لوازم جانبی باشگاه ها  که به دور مچ پا بسته میشود ، میباشد

با اتصال پابند  به دستگاه هایی مانند کراس اور امکانی برای شما فراهم میشود تا عضلات شکم ،سرینی ، همسترینگ و چهارسر ران را تمرین دهیدبه طور مثال در حرکت لانگز با استفاده از پابند کراس عضله های اصلی تمرین چهارسر ران و سرینی بزرگ هستند

شرحی بر نحوه انجام حرکت:  کابل کراس اور را در پایین ترین حالت قرار میدهیم ، پابند را متصل میکنیم و پس از بستن پابند به مچ یکی از پاها پشت به دستگاه می ایستیم . به قدری از دستگاه فاصله میگیریم تا فشاری را حس کنیم. با پایی که دارای وزنه هست گامی به اندازه عرض شانه برمیداریم و به قدری زانو را خم میکنیم که ران پای جلویی با زمین موازی شود. دقت کنید که زانوی پای جلو از انگشتان پا جلوتر نرود و زانوی پای عقب به زمین برخورد نکند همچنین سر و سینه صاف باشند. در حالت لانگز یک ثانیه صبر میکنیم سپس به آرامی این قدم را به عقب و به حالت شروع حرکت برمیگردیم در این حالت یک تکرار انجام داده ایم.

چندین حرکت دیگر برای اشنایی بیشتر با پابند کراس :

لانگز از جانب با استفاده از پابند کراس برای تقویت سرینی عضلات چهارسر و همسترینگ ، کیک بک به وسیله پابندکراس که یکی از بهترین راه ها برای تاثیر مستقیم بر روی غضله سرینی میباشد زیرا این تنها عضله ای است که باید در طول تمرین به سختی منقبض شود.

از دیگر حرکات با پابند اورکراس مدل چسبی میتوان به پشت ران، جلو ران و حرکت شکم خلبانی خوابیده که فشار سنگینی بر روی عضلات شکم می آورد، اشاره کرد.

ادامه مطلبنمایش کمتر
جزئیات محصول

مشخصات

وزن
150 گرم
جنس بدنه
نخ پنبه
ضخامت بدنه
1 سانتی متر
نوع
چسبی
طول
26 سانتی متر
عرض
8 سانتی متر
کیفیت
درجه 1
مناسب برای
حرکت با دستگاه اورکراس
نوع ورزش
بدنسازی
کشور سازنده
چین
دیدگاه و سوالات (1)

متوسط امتیاز مشتریان

5

از مجموع 1 نظر

ارسال سوال / نظر

5.0
رقیه زنگی آبادی
1400-10-24
خریدار

واقعا راضی بودم جنس پابند مثل عکس بود محکم و عالی ممنون از مدیران آنیک.

پاسخ از آنیک :

ممنون از خریدتون.