×

میله جیم استیک Gym Stick

بدلیل امکان استفاده ناصحیح و رعایت نکردن میزان فشار وارد شده به کش ، این محصول فاقد گارانتی می باشد.

ادامه مطلبنمایش کمتر
450,000 تومان
ناموجود
کالاهای مشابه
توضیحات

اگر به دنبال یک گزینه کم هزینه برای باشگاه و یا تمرین در خانه خود هستید جیم استیک یکی از جدیدترین ابزارهایی است که برای تناسب اندام فراهم شده است که با مکانیزم دو تکه شدن به شما اجازه می دهد که این وسیله را در همه شرایط همراه خود داشته باشید و بتوانید یک تمرین خوب در باشگاه، خانه خود و یا در حین سفر داشته باشید.

میله تمرین کش دار Gym Stick ( جیم استیک ) در فنلاند پیدا شد، در اروپا رایج شد و در حال رشد در باشگاه های امریکایی است. این وسیله یکی از بهترین راه حل ها برای مادران پرمشغله، کارمندان ادارات و دانش آموزانی است که می خواهند بدون هزینه های زیاد و گذارندن وقت زیاد در باشگاه ها، تناسب اندام مناسبی داشته باشند. جیم استیک ها یکی از ابزارآلات تمرینات فانکشنال می باشند که بر اساس وزن آزاد عمل می کند و مقدار فشاری که این وسیله به عضلات  وارد می کند نیز قابل تنظیم است. این وسیله فشار مد نظر شما را در هر جهت و موقعیت که مایل باشید به شما وارد می کند که همین فشار موجب تقویت عضلات مرکزی بدن، تعادل، بهبود شکل اندام های بدن، هماهنگی و استقامت می گردد. همچنین این وسیله ساده و در عین حال کاربردی در بهبود سطح آمادگی جسمانی، عملکرد ورزشی، مدیریت وزن و در بازتوانی آسیب ها به شما کمک ویژه ای می کند.

طیف وسیع و گسترده ای از تمرینات و تغییر سریع نوع تمرین از ویژگی های بارز این وسیله می باشد. اگر دوست دارید حرکتی را به صورت خصوصی و بدون اینکه کل باشگاه شما را نگاه کنند انجام دهید جیم استیک یک راه حل بسیار مناسب می باشد. استفاده از این وسیله کاملا ایمن و بی خطر بوده و برای همه گروه های سنی از نوجوانان تا بزرگسالان طراحی شده و قابل استفاده است و به شما در دستیابی به اندام ایده آل کمک بزرگی خواهد کرد.

ادامه مطلبنمایش کمتر
جزئیات محصول

مشخصات

جنس بدنه
میله: فلزی روکش دارکش: TPR
طول
میله: حدود 110سانتی متر
کیفیت
درجه 1
مناسب برای
ورزش در خانه
نوع ورزش
پیلاتس / هوازی
کشور سازنده
چین
دیدگاه و سوالات (0)