×

گرز کراس فیت ( استیل مک ) وزن 5 کیلوگرم

1,250,000 تومان
گارانتی
  • گارانتی اصالت کالا و سلامت فیزیکی
کیفیت محصول
کالاهای مشابه
توضیحات

گرز کراس فیت ( استیل مک )  یکی از مؤثرترین ابزار ها برای تمرین و آماده‌سازی کل بدن در عین تقلید از حرکات در دنیای واقعی است.قدمت گرز کراس فیت به قرن سیزدهم در ایران برمی گردد، جایی که رزمندگان و کشتی گیران زبده با ابزاری  به نام GADA  ( که شبیه گرز امروزی است ) تمرین می کردند تا عضلات خود را برای نبرد آماده کنند. اولین گاداهایی که در آموزش استفاده می‌شد چیزی بیش از سنگی نبود که به چوب بامبو متصل می‌شد، اما زمانی که برای جنگ ساخته می‌شد، گادا اغلب از آهن یا برنز ساخته می‌شد.

آموزش گرز کراسفیت تا هند امروزی ادامه یافت، جایی که در آغاز قرن بیستم شروع به تمرین در جریان اصلی آموزش مردان قوی کرد. تجدید حیات اخیر در تمرینات غیرمتعارف و کاربردی توسط ورزشکاران نخبه، این وسیله ورزشی باستانی را در خط مقدم تمرینات عملکردی پیشرفته قرار داده است.

گرز کراس فیت ( استیل مک )

با یک جابجایی وزن بسیار نامتناسب، بسیاری از حرکات عادی برای تعداد بی شماری از عضلات تثبیت کننده اطراف مفاصل و مراکز اصلی قدرت ما کاملاً چالش برانگیز و مفید هستند. گرز کراس فیت یکی از مؤثرترین راه‌ها برای ایجاد قدرت هسته و چرخش است و گواهی فولادی برای تمایل فرد به بازگرداندن تناسب اندام به ریشه‌های اولیه‌ اش است.

گرز کراس فیت یا استیل میک ( Steel Mace ) فواید زیادی برای عملکرد ورزشی و توانبخشی دارد. تمرین با گرز کراس فیت قدرت چنگ زدن، تعادل و هماهنگی، ثبات هسته، شتاب و کاهش سرعت چرخشی، قدرت و قدرت شانه، تحرک و انعطاف پذیری شانه، قدرت و استقامت کلی عضلانی، آماده سازی متابولیک را تا حد زیادی بهبود می بخشد و یکی از مزایای مورد علاقه مربیان این است که طبیعت اولیه درونی را در ورزشکاران آشکار می کند.

گرز کراس فیت ( استیل مک )

نقطه قوت تمرین با گرز کراس فیت این است که می‌توانید با نزدیک کردن دست‌ هایتان به سمت انتهای دسته، سختی را افزایش دهید یا با استفاده از یک دستگیره باز که یک دست به سر نزدیک ‌تر است و دست دیگر به سمت پایین باقی می‌ماند، کار را آسان‌تر کنید. . داشتن این محصول با وزن های مختلف به شما این امکان را می‌دهد که در تمرینات خلاق باشید.

گرز کراس فیت ( استیل مک ) وزن 5 کیلوگرم معرفی شده در این بخش یک محصول با کیفیت ایرانی بوده که از مواد اولیه بر پایه چدن و با روکش رنگ الکترو استاتیک تولید میشود. این محصول در وزن های 3 کیلوگرم، 4 کیلوگرم، 5 کیلوگرم و 6 کیلوگرم عرضه میگردد. شما میتوانید این محصول با کیفیت ایرانی را در فروشگاه اینترنتی لوازم ورزشی آنیک تهیه نمایید.

گرز کراس فیت ( استیل مک )گرز کراس فیت ( استیل مک )گرز کراس فیت ( استیل مک )

ادامه مطلبنمایش کمتر
جزئیات محصول

مشخصات

ابعاد
قطر میله دسته: 3 سانتی متر
قطر گوی وزنه: 6 سانتی متر
وزن
5 کیلوگرم
جنس بدنه
چدن با رنگ الکترو استاتیک
طول
109 سانتی متر
نوع ورزش
کراس فیت
کشور سازنده
ایران
دیدگاه و سوالات (0)