×

کمان کامپوند پی اس ای مدل Phenom SD

0 تومان
ناموجود
کالاهای مشابه
توضیحات

کمان Phenom یک کمان مقرون به صرفه با طول کشش 23.5 تا 29 اینچ می باشد. این کمان برای تیراندازی سالنی و هدف گیری سیبل بسیار کاربردی است. فاصله اکسل تا اکسل کمان 35.5 اینچ است و نسبت به کمان های مشابه وزن کمتری دارد. کمان Phenom به تمام فناوری های کمپانی PSE مجهز نشده است اما با توجه به قیمت و ویژگی هایی که دارد یک کمان ایده آل و فوق العاده برای تیراندازی سالنی است. با توجه به استفاده ای که می خواهید از تیر و کمان داشته باشید، کمان و اکسسوری های لازم را انتخاب کنید.

قبضه این کمان آلومینیومی است و بلندی آن مناسب کمانی با اکسل تا اکسل 35.5 اینچ می باشد. رابط قبضه و بازو در جلوی گریپ کار گذاشته و همین باعث شده ارتفاع بریس کمان افزایش پیدا کند. ارتفاع بریس 7 اینچی تاثیر خوبی در عملکرد کمان دارد. کمان Phenom یک کمان برهنه متعادل است که کمانگیران می توانند در صورت لزوم بر وزن آن بیفزایند.

برای کمان Phenom از گریپ  Raptor استفاده شده است. این گریپ نسبت به گریپ های معمولی ضخیم تر است. پشت گریپ صاف است اما برآمدگی جلوی آن باعث می شود کمان بهتر در دست جا بیفتد. گریپ در قبضه قرار گرفته است.

بازوهای کمان، بازوی  X-Tech استاندارد از همین کمپانی است. بازوهای چند شاخه مدت های زیادی است که بر روی کمان استفاده می شوند و مشکلی هم پیش نیامده است. بازوی این کمان با طراحی بی نظیر و همراه با قرقره ها، زاویه بیشتری به زه می دهد. بیشترین پنداژ کمان 40 تا 50 پوند است. با طول کشش 29 اینچ، سرعت کمان به 310 فوت در ثانیه می رسد. قرقره های کمان اجازه تغییر طول کشش از 23.5 تا 29 اینچ را می دهند.

ادامه مطلبنمایش کمتر
جزئیات محصول

مشخصات

مدل
Phenom SD
وزن
1.81 کیلوگرم
دسته بندی کمان
کمان کامپوند مسابقه ای
اکسل تا اکسل
1/2 35 اینچ
ارتفاع بریس
7 اینچ
دروا
23 تا 28.5 اینچ
سطح خارجی
رنگ پاششی
هندنس
چپ دست, راست دست
لت آف
75٪
قدرت کمان
40 تا 50 پوند
جنس بدنه
آلومینیوم
تکنولوژی
فورجد ، CNC
برند تولید کننده
PSE
سایر ویژگی ها
سرعت کمان: 308-319 فوت بر ثانیه
دیدگاه و سوالات (0)