×

کلاب بل IRON وزن 8 کیلوگرم

2,000,000 تومان
گارانتی
  • گارانتی اصالت کالا و سلامت فیزیکی
کیفیت محصول
کالاهای مشابه
توضیحات

کلاب بل که در اصل در ایران با نام میل باستانی شناخته می شود، به ‌عنوان وسیله‌ ای برای آماده ‌سازی سربازان و کشتی ‌گیران طراحی و ساخته است که وسیله ای فوق العاده کاربردی و مهم برای تقویت عضلات بالا تنه به شمار می آید.

از کلاب بل با دارا بودن انواع حرکات، برای تمرین تمام جنبه های تناسب اندام از جمله قدرت، آماده سازی و تعادل استفاده کرد. این وسیله ورزشی همچنین یک مکمل عالی برای روش های سنتی تر مانند تمرین با هالتر هستند و به شما امکان می دهند توانایی های عملکردی خود را از طریق تمرینات کامل بدن افزایش دهید.
همانطور که در ابتدا به آن اشاره شد کلاب بل ها نسخه به روز شده میل های باستانی ایران هستند با این تفاوت که میل های باستانی از چوب خراطی شده ساخته می شوند ولی کلاب بل ها از فلزات ساخته میشوند و به دلیل اینکه چگالی وزنی فلز از چوب بیشتر است در ابعاد کوچکتری تولید میشوند. کلاب بل ها به دلیل ساختار فلزی از جثه کوچک تری نسبت به میل باستانی برخوردار هستند و در کنار ظاهری مدرن وشیک توانسته اند جایگاه خوبی در میان ورزشکاران رشته کراس فیت، فانکشنال و وایکینگ نینجا پیدا کنند.

کلاب بل IRON


زندگی اغلب ما را ملزم می کند که تعادل را بین عدم تعادل پیدا کنیم، و آموزش با ابزارهای "نامتعادل" به ما کمک می کند تا این مهارت را تقویت کنیم. با استفاده از کلاب بل در تمیرنات، شما می توانید انتظار داشته باشید که درک درستی از نحوه حفظ نفس خود در طول تمرین بدنی به دست آورید، که توانایی بدن شما را برای تبدیل استرس ناشی از زندگی روزمره به آرامش، افزایش می دهد.
کلاب بل ها به طور قابل توجهی چالش برانگیزتر از کتل بل یا دمبل هستند. برای استفاده از این وسیله ورزشی توصیه می کنیم با وزنه سبک تر شروع کنید و به سمت بالا حرکت کنید. مخصوصاً استفاده از کلاب بل در تمرینات روزانه به صورت جفتی مفید هستند، با این حال شما میتوانید باز به صورت عددی این محصول را از طریق فروشگاه اینترنتی لوازم ورزشی آنیک تهیه نمایید و به تمرین بپردازید.

کلاب بل IRON


کلاب بل IRON یک محصول با کیفیت ایرانی می باشد که از فلز چدن تراشکاری شده ساخته شده است. این محصول در وزن های 1، 2، 3، 4، 5، 6، 7 و 8 کیلو تولید و ارائه می شود. کلاب بل IRON وزن 8 کیلوگرم معرفی شده در این بخش دارای قطر 7 سانتی متر و طول کلی 48 سانتی متر میباشد که طول دسته این محصول 21 سانتی متر است.

کلاب بل IRONکلاب بل IRONکلاب بل IRON

ادامه مطلبنمایش کمتر
جزئیات محصول

مشخصات

ابعاد
قطر: 7 سانتی متر
وزن
8 کیلوگرم
جنس بدنه
چدن با رنگ الکترو استاتیک
طول
دسته: 21 سانتی متر
ارتفاع
48 سانتی متر
کیفیت
درجه 1
نوع ورزش
کراس فیت / فانکشنال/ وایکینگ نینجا / کشتی
برند تولید کننده
IRON
کشور سازنده
ایران
دیدگاه و سوالات (0)