×

کش پیلاتس LIVEPRO مدل LP8413 مقاومت X-LIGHT

850,000 تومان
گارانتی
  • گارانتی اصالت کالا و سلامت فیزیکی
کیفیت محصول
کالاهای مشابه
توضیحات

کش های پیلاتس یکی از لوازم ورزشی پرکاربرد در اکثر باشگاههای ورزشی می باشد، که با نامهای دیگری نظیر کش بدنسازی، کش تمرین، کش سی ایکس CX نیز خوانده می شود. لازم بذکر است که، اگرچه این کش ها امروزه در بسیاری از کلاس های ورزشی رایج می باشد، اما از مدتها پیش در مراکز توانبخشی بمنظور استفاده در امور فیزیوتراپی مورد استفاده قرار می گرفته است. 

استفاده از کش پیلاتس در تمرینات ورزشی باعث تقویت عضلات و بهبود وضعیت بدن و همچنین افزایش انعطاف پذیری اندام ها خواهد شد. تمام آنچه را که برای تمرین ورزشی با کش پیلاتس نیاز دارید شامل یک باند کشی تمرین و تشک نرم است. به طورکلی کش پیلاتس به عنوان یکی از لوازم ورزشی قابل دسترس به حساب می آید.که شکل آن مانند یک کش نواری پهن است که در رنگ ها و ضخامت های گوناگونی وجود دارد. شما می توانید بر اساس میزان قدرتی که می خواهید به عضلات خود وارد نمایید، ضخامت موردنظر را انتخاب نمایید. کش های پیلاتس هم در باشگاه و هم در منازل مورداستفاده قرار می گیرند. درگذشته از کش های پیلاتس در مراکز درمانی و توان بخشی بیماران استفاده می شد زیرا با این وسیله تحریک اندام ها برای بیماران ناتوان بسیار ایده خوبی بود.

کش مینی لوپ LIVEPRO مدل LP8413

کش پیلاتس LIVEPRO مدل LP8413 مقاومت X-LIGHTمعرفی شده در این بخش دارای طول 2 متر و عرض 15 سانتی متر می باشد که با ضخامت 0.7 میلی متر نیروی کشسانی معادل 25 پوند ایجاد میکند. کش های مینی لوپ LIVEPRO مدل LP8413 در 5 مقاومت مختلف عرضه می شوند که شما میتوانید هر یک از مقاومت را نسبت به برنامه تمرینی خود به صورت جداگانه در فروشگاه اینترنتی لوازم ورزشی آنیک تهیه نمایید. این محصول از مواد درجه یک TPE ساخته شده است که یکی از تجهیزات همه کاره است و برای توانبخشی، تمرینات پیلاتس و ژیمناستیک روزانه ایده آل است و می توان از آن برای تمرین تقریباً هر ماهیچه و مفاصل و برای ایجاد استقامت و قدرت استفاده کرد. کش پیلاتس LIVEPRO مدل LP8413 سبک وزن و قابل حمل است، بنابراین شما می توانید در هر مکانی، چه در دفتر کار و چه در منزل ورزش کنید. 

کش مینی لوپ LIVEPRO مدل LP8413کش مینی لوپ LIVEPRO مدل LP8413کش مینی لوپ LIVEPRO مدل LP8413

ادامه مطلبنمایش کمتر
جزئیات محصول

مشخصات

مدل
LP8413
جنس بدنه
پلاستیک TPE
ضخامت بدنه
0.7 میلی متر
طول
200 سانتی متر
عرض
15 سانتی متر
نوع ورزش
پیلاتس
برند تولید کننده
LIVEPRO
کشور سازنده
چین
سایر ویژگی ها
دارای قدرت کشسانی تقریبی 11 کیلوگرم ( 25 پوند )
دیدگاه و سوالات (0)