×

بادی شیپر Megafitness 101

450,000 تومان
گارانتی
  • گارانتی اصالت کالا و سلامت فیزیکی
کیفیت محصول
کالاهای مشابه
توضیحات
بادی شیپر MEGAFITNESS 101 محصولی تولید شده با کیفیت بالا توسط یکی از معتبرترین کمپانی های تولید محصولات ورزشی جهت انجام و طراحی انواع حرکات کامل برای ورزش دادن بازو، شانه، کمر، عضلات شکم ، پا، سینه و سر شانه است.
 
یکی از مهمترین و اساسی ترین ویژگی های یک ورزشکار داشتن قدرت بدنی و استقامت مناسب است. داشتن این ویژگی ها علاوه بر ورزشکاران برای داشتن زندگی سالم در زندگی روزانه نیز بسیار ضروری و مهم است اگر افراد زمانی از روز را به فعالیت جسمانی اختصاص دهند ، می توانند قدرت و استقامت خود را افزایش دهند. این کار باعث استحکام بدن شده و کاهش آسیب های احتمالی می شود. کش های ورزشی یا به عبارتی کش های تناسب اندام از جمله تجهیزات مفیدی هستند که ورزشکاران می توانند با همراه داشتن آن به برنامه های تمرینی بدن سازی خود در هر مکانی بپردازند. هدف از کاربرد این کش ها در دسترس بودن و سهولت استفاده است و تمرینات طراحی شده برای آن به دلیل فضای کمی که نیاز دارد به آسانی قابل اجرا می باشد و به راحتی در یک کیف جا می شود که در هر زمان و مکانی قابل استفاده می باشد.
بادی شیپر MEGAFITNESS   مانند یک مربی بدنسازی بدن شما را با سطوح مقاومتی متغیر تمرین داده و فرآیندهای متابولیک بدن را افزایش می دهد. جهت جلوگیری از بیماری های قلبی-عروقی انجام تمرینات با بادی شیپر طنابی بسیار موثر می باشد. دسته های این محصول به گونه ای طراحی شده که تنوع گستردگی تمرینات مختلف را بیشتر روی عضلات بالاتنه و شانه ها امکان پذیر کرده است. بادی شیپر MEGAFITNESS  قابل انطباق با حرکات مناسب جهت عضله سازی بدن می باشد و به کمک امکان اضافه کردن وزنه در یک سمت این وسیله تمرینات چرخشی با استفاده از سیستم قرقره این محصول منحصربفرد شده و برای ساختن عضلات اصلی بدن، ایجاد تعادل ماهیچه ها،حفظ ثبات مفصلی و تقویت عضلات شکمی امکان پذیر است.
فواید عمومی این کش ها تمرینات همزمان با استقامت و قدرت که تعادل زیادی را در ورزشکاران ایجاد می نماید همچنین کمک به سیستم قلبی و عروقی و تقویت گروه های عضلانی خاص باعث می گردد بافت های ارتباطی بین استخوان ها و عضلات که اکثرا در ورزشکاران ضعیف می باشد تقویت شوند همچنین جهت تقویت عضلات بدن ، تقویت اعضای آسیب دیده مانند بازو ، ساعد ، پا ، شانه و … و اصلاح ناهنجاری های اسکلتی و عضلانی طراحی شده است و می تواند تا حدود زیادی جایگزین مناسبی برای دستگاه های بدن سازی باشد.
 
بادی شیپر MEGAFITNESS  به راحتی به اکثر درب ها متصل می شود که دارای یک گیره عالی از جنس پلاستیک برای بست و اتصال این کش به درب و ایمنی بیشتر آن می باشد. این بادی شیپر طنابی از جنس نایلون محکم و بادوام بوده ج
جنس طناب کش لاتکس که از مواد اولیه بسیار مرغوب تهیه شده است. بادی شیپر MEGAFITNESS  دارای دو دستگیره بر روی خود برای استفاده می باشد که از نوع لاستیکی بوده و شما می توانید به صورت دستگیره از آن در تمرین خود استفاده کنید.
بادی شیپر MEGAFITNESS  برای انجام حرکات تخصصی در رشته های رزمی و بدنسازی بسیار پیشنهاد می شود یا برای تناسب اندام وسیله بسیار مناسبی است ولی باید توجه داشت که استفاده بیش از 30 دقیقه در هر جلسه تمرین توصیه نمی شود. بادی شیپر MEGAFITNESS  وسیله‌ای مناسب برای استفاده‌ی تمامی ورزشکاران بوده و در آخر می‌توان گفت تمام ویژگی‌های ذکر شده در کنار طراحی زیبای این محصول، آن را به انتخابی مناسب برای شما تبدیل خواهد کرد.

بادی شیپر MEGAFITNESS 101 بار دیگر توانایی این برند را در تولید محصولات با کیفیت و متناسب نیاز ورزشکاران نشان داده و فروشگاه آنیک با عرضه این محصول بصورت اورجینال، با کیفیت و با قیمتی رقابتی اطمینان خاطر ورزشکاران را برای تهیه محصولات با خاطری آسوده فراهم کرده است.
ادامه مطلبنمایش کمتر
جزئیات محصول

مشخصات

مدل
101
جنس بدنه
کش لاتکس
کیفیت
اورجینال
مناسب برای
خانم ها و آقایان
نوع ورزش
حرکات تقویتی دست و پا
فضای کاربری
منزل و باشگاه
برند تولید کننده
مگا فیتنس
کشور سازنده
چین
دیدگاه و سوالات (0)