×

فنر تقویت ساعد

0 تومان
ناموجود
کالاهای مشابه
توضیحات

فنر تقویت ساعد ، یکی از محصولات ورزشی که ضمن سبکی و حجم‌کم ابزار بسیار مناسبی جهت جبران کمبود فعالیت بدنی و ایجاد تمرکز و نشاط برای افراد است. اگر شما نیز به علت سفتی، ورم و یا درد در مچ و ساعد برای انجام کارهای روزانه با مشکل مواجه هستید، انجام حرکات ورزشی مناسب می تواند به شما کمک کند. فیزیوتراپ ها معمولا بسته به شرایط فرد، ورزش خاصی را پیشنهاد می کنند. برخی از این حرکات به وسعت دامنه حرکت مفصل کمک می کنند و برخی دیگر کارایی عضلات و تاندون ها را به کمک حرکات کششی بهبود می بخشند. دست قوی در بیشتر ورزش ها نقش بسیار مهمی ایفا می کند، زیرا از بخش های بسیار فعال و مورد استفاده در بدن به شمار میرود. با استفاده از قیچی تقویتی می توانید ماهیچه های اطراف مچ خود را قوی کنید و کارایی بدنتان را در هر ورزشی خصوصاً رزمی افزایش دهید. شما با فنر تقویت ساعد می‌توانید با هزینه بسیار کمی یک باشگاه کوچک ورزشی را در خانه خود ایجاد کنید ضمن اینکه هیچ فضای اختصاصی نیز لازم نیست. از ویژگی‌های فنر تقویت ساعد یا قیچی تقویت سادگی، تنوع، قیمت کم و مهم‌تر از هر چیز دیگر کارایی بالای آن است که سلامتی، نشاط، تندرستی را برای شما به ارمغان خواهد آورد. در اغلب ورزش ها، مچ و ساعد، در حرکات و مهارت های ورزشی درگیر می باشند. ورزشهای پرتابی ، رزمی ، والیبال ، گرفتن چوب گلف ، بیسبال ، کشتی ، صخره نوردی ، اسکی روی آب و… مچ و ساعد قوی می خواهند. ورزشکاران، اغلب فکر می‌کنند که چون هنگام تمرین پشت بازو و جلوبازو، ساعدهایشان هم درگیر می شوند، دیگر نیازی به تمرین دادن این عضلات ندارند.

یکی از ساده‌ترین تمرینات ساعد و مچ استفاده از قیچی‌های تقویت ساعد است. شاید در نگاه ما بسیاری از وسایلی که استفاده می‌کنیم همچنان در شکل قدیمی خود خواهند ماند و روند استفاده از آن‌ها هیچ‌گونه تغییری نخواهد کرد اما فنر تقویت ساعد Power Wrist دارای یک طراحی زیبا و جدید است. فنر تقویت ساعد معرفی شده در این بخش با 25 سانتیمتر طول و دسته‌ی قابل تنطیم وسیله‌ای مناسب برای تمرین دادن ساعد و مچ دست می باشد. جنس این فنر تقویت ساعد استیل بوده که از کیفیت و دوام خوبی بهره می برد و در قسمت دسته آن برای جلوگیری از آسیب به کف دست از یک پوشش اسفنجی استفاده شده است، همچنین این فنر تقویت ساعد وسیله‌ای مناسب برای استفاده‌ی تمامی ورزشکاران بوده و ساخت کشور چین می باشد و در آخر می‌توان گفت تمام ویژگی‌های ذکر شده در کنار طراحی زیبای این محصول، آن را به انتخابی مناسب برای شما تبدیل خواهد کرد.

ادامه مطلبنمایش کمتر
جزئیات محصول

مشخصات

وزن
370 گرم
جنس بدنه
فنر: فلزی با روکش رنگ کوره ای ضد خط و خشدستگیره ابتدایی: پلاستیک ABS نشکندستگیره میانی و انتهایی: فوم اسفنجی مقاوم در برابر پارگی
ضخامت بدنه
قطر فنر: 14 میلی متر
طول
25 سانتی متر
عرض
14 سانتی متر
ارتفاع
2.5 سانتی متر
استاندارد ها
دارای CE
کیفیت
درجه 1
مناسب برای
مناسب برای تقویت مچ دست و ساعد
کشور سازنده
چین
دیدگاه و سوالات (0)