×

حلقه پیلاتس مدل S204

0 تومان
ناموجود
کالاهای مشابه
توضیحات

حلقه پیلاتس اخیرا  یکی از پرکاربردترین ابزارهای ورزشی شده است که در حال رایج شدن بین ورزشکاران می باشد. حلقه پیلاتس وسیله ای است که ورزشکاران با استفاده از آن قادر به پیدا کردن مرکز ثقل خود هستند. وسیله ای قابل حمل، سبک و قابل استفاده در منزل و حتی در سفر.این وسیله بخاطر وسعت تمرینات و همچنین سادگی تمرینات برای افرادی که فرصت تمرین در باشگاه را ندارند از جمله بانوان خانه دار گزینه ای بسیار مناسب است.

این وسیله کوچک قسمت های مختلفی از جمله عضلات مرکزی ، شکم ، ران و پا را درگیر کرده و در تقویت حالات و پویایی بدن نقش مهمی دارد.این ابزار قسمت های داخلی و خارجی ناحیه پایین بدن را تحریک کرده و باعث افزایش حجم عضله و تثبیت آن می شود . این وسیله با استفاده از مکانیزم مقاومت یک تمرین کامل را برای شما فراهم می کند که با تمرین و تکرار مناسب  به فرم ایده آل برای بدن خود خواهید رسید . همچنین این وسیله به شما کمک می کند که حرکات را بدون آسیب انجام داده و به نتیجه مورد نظر برسید.این وسیله با طراحی خاصی که دارد به شما کمک می کند که با افزایش چابکی و پویایی، استقامت خود به سطح بالایی برسانید.

طراحی منحصر به فرد این محصول به گونه ای است که در خارج و داخل حلقه فوم های تعبیه شده که در تسهیل انجام حرکات به ورزشکاران کمک ویژه ای کرده و دامنه ی گسترده ای از تمرینات را شامل می شود.از دیگر ویژگی های مهم این ابزار کاربردی وزن سبک آن جهت حمل راحت تر است و بخاطر حالت تخت بودن این ابزار امکان جای دادن آن در چمدان های مسافرتی وجود دارد و این امکان را به شما می دهد که در هر زمان و مکانی به تمرین کردن بپردازید.

حلقه پیلاتس مدل S204 معرفی شده در این بخش ساخته شده از تسمهفنری با روکش لاستیکی و دسته های فایبرگلاس دارای مقاومت فنری استاندارد بوده و در رنگ های مشکی، صورتی و بنفش عرضه میگردد.

ادامه مطلبنمایش کمتر
جزئیات محصول

مشخصات

ابعاد
قطر: 35 سانتی متر
جنس بدنه
فلزی با روکش لاستیکیدستگیره ها: فایبرگلاس
کیفیت
درجه یک
نوع ورزش
پیلاتس / یوگا
کشور سازنده
چین
دیدگاه و سوالات (0)