×

تیر آلومینیوم

*این محصول بصورت تکی عرضه میگردد.

ادامه مطلبنمایش کمتر
0 تومان
ناموجود
کالاهای مشابه
توضیحات

تیر آلومینیوم با قابلیت نصب سرتیر شکاری و سرتیرآرچری تگ مناسب برای آموزش ، تفریح و شکار با کمان( برای استفاده شکاری میتوانید انواع سرتیر شکاری پیچی استاندارد استفاده کنید) از مزایای تیر آلومینیوم مقاومت خوب در برابر شکست و قابلیت نصب انواع سرتیرهای فومی، شکاری و معمولی رامی توان نام برد.(پرفروشترین تیر در سال گذشته)

تیر فایبرگلاس دارای طول 79 سانتی متر با قطر 8 میلیمتر و وزن 42 گرم است/ تیری به نسبت سنگین و تا حدودی مقاوم در برابر شکست که قسمت ابتدای شفت آن اینسرت آلومینیومی برای نصب انواع سرتیرهای پیچی قرار دارد.

برای استفاده شکاری از این تیر کافی است با درآوردن سرتیر آن و وصل کردن سرتیرشکاری به راحتی از این تیر استفاده کنید

تیر فایبرگلاس مانند اکثر تیرهای موجود در کشور ساخت کشور چین هست. با توجه به نوع بسته بندی و حمل تیرهای وارد شده در کشور توسط وارد کنندگان متفرقه معمولا دارای پرهای معیوب و پیچ خورده هستند که باعث می شود پرواز دقیق و خوبی تا هدف نداشته باشند . اکثر تیرها در سایت ایران آرچری به صورت مستقیم وارد می شوند و جداگانه پر زده می شوند.

دقت داشته باشید که از این تیر حتی با سرتیر غیر شکاری برای شوخی یا سرگرمی هدفگیری به انسانها و حیوانات اهلی استفاده نکنید چون می تواند باعث مرگ یا صدمات جدی شود. برای اینگونه هدفگیری ها از سرتیرهای فومی یا تیر آرچری تگ استفاده می شود. 

ادامه مطلبنمایش کمتر
جزئیات محصول

مشخصات

وزن
45 گرم
جنس بدنه
فایبر گلاس
ضخامت بدنه
8 میلی متر
طول
79 سانتی متر
کشور سازنده
ایران
دیدگاه و سوالات (0)