×

تخته تعادل پاورجیم

910,000 تومان
ناموجود
کالاهای مشابه
توضیحات

تخته تعادل

تخته تعادل وسیله ای دایره شکل است که سطحی صاف و سخت برای ایستادن دارد و با ایستادن بر روی این تخته، تمرین حفظ تعادل می کنید.
در ابتدای شروع کار با تخته تعادل ممکن است مدام به عقب، جلو و اطراف حرکت کنید و ایستادن بر روی آن برایتان سخت باشد.

اما با تمرین و مداومت، شاهد تغییر و بهبود در تعادلتان خواهید بود. حتی در مراحل پیشرفته تر می توانید این تمرین را با چشم بسته انجام دهید که در آن صورت به تعادل کامل بدن دست می یابید.
کار با تخته تعادل علاوه بر افزایش تعادل، به توسعه مغز و توانبخشی جسمی نیز کمک کرده و ضمن مفرح بودن، قسمتی از برنامه ورزشی ورزشکاران می باشد.

با ایستادن بر روی تخته تعادل، مغز تمرین می کند که در یک وضعیت ناپایدار، به سرعت اعضای بدن را هماهنگ کرده و بهترین راه را برای جلوگیری از افتادن پیدا کند بنابراین با تمرین تعادل، سرعت واکنش های شما در مواقع بحرانی افزایش می یابد.
تخته تعادل در تقویت عضلات پایین تنه به خصوص مچ و عضلات دوقلو پا موثر بوده و در خانه، باشگاه و مراکز فیزیوتراپی قابل استفاده می باشد.

در ورزش های هوازی ضربان قلب به شدت بالا رفنه و ماهیچه ها مشغول فعالیت می شوند. از جمله فوایدی که میتوان برای این نوع ورزش ها مطرح کرد سلامت قلب، کاهش وزن، جلوگیری از افسردگی، طول عمر و نشاط می باشد. امروزه ورزش های هوازی در بیشتر سالن های ورزشی برای کلیه افراد توصیه می شود.

کمپانی پاورجیم یک برند تایوانی است که تا به امروز در زمینه طراحی، ابداع و تولید انواع لوازم ورزشی و تولید تجهیزات و ملزومات ورزشی و تجهیزات باشگاهی، فعالیت میکند. در سال های اخیر و با توجه به افزایش میزان تقاضای محصولات ورزشی جدید و بروز در کشورمان، این کمپانی نیز مانند کمپانی های بزرگ، فعالیت برای فروش محصولات خود در بازار ایران را آغاز نموده و توانسته به عنوان یک برند لوازم ورزشی در بازار ایران جایی برای خود باز کند. همچنین این شرکت توانسته با ارائه محصولات باکیفیت و در عین حال قیمت مناسب نسبت به رقبای خود، از محبوبیت خاصی در جامعه ورزشی کشور برخوردار شود.

 فروشگاه اینترنتی آنیک مرجع فروش انواع لوازم ورزشی.

ادامه مطلبنمایش کمتر
جزئیات محصول

مشخصات

وزن
1100 گرم
جنس بدنه
فایبرگلاس
طول
50 سانتی متر
عرض
8 سانتی متر
کیفیت
درجه یک
مناسب برای
بانوان / آقایان
نوع ورزش
کراس فیت
کشور سازنده
چین
دیدگاه و سوالات (0)