×

یوگا ویل (چرخ یوگا) چوب پنبه طرحدار cork

100% از خریداران ، این کالا را توصیه کرده‌اند
0 تومان
ناموجود
کالاهای مشابه
توضیحات
  • یوگا ویل یا چرخ یوگا (حلقه یوگا ) یکی از جدیدترین محصولات در یوگا است که فوق العاده هیجان انگیز است. یوگا ویل یک تکیه‌گاه چند منظوره و پرکاربرد است که به انجام بهتر حرکات کمک می‌کند. با تکیه بر آن می‌توان حرکات کمر، قفسه سینه و شانه‌ها را به راحتی انجام داد. برای این کار، به پشت روی آن بخوابید و خود را به آرامی عقب و جلو کنید. این کار کشش قسمت‌های مختلف بدن از جمله ماهیچه‌های ران را تنظیم می‌کند. جالب اینجاست که حتی اگر بدون هیچ فعالیتی، صرفا روی آن بخوابید، نیروی جاذبه دست به کار می‌شود و ماهیچه‌های شما را ورز می‌دهد. همچنین برای انجام حرکات پیشرفته‌تر مثل تمرین‌های وارونگی نیز می‌توانید از یوگا ویل استفاده کنید تا تعادل را به روشی هیجان انگیزتر تجربه کنید.
  • این روزها استفاده از یوگا ویل در بین یوگی ها و یوگینی ها بسیار پرطرفدار گشته این وسیله بسیار کاربردی و به تازگی جزو یکی از ملزومات اصلی یوگا تبدیل شده.استفاده از این وسیله برای مبتدیان باعث بازشدن بدن و کشیدگی عضلات میشود و برای یوگی های حرفه ای وسیله ای فوق العاده سود مند برای انجام آساناهای سخت می باشد.
ادامه مطلبنمایش کمتر
جزئیات محصول

مشخصات

وزن
1.5 کیلوگرم
وزن قابل تحمل
تقریبا 200 کیلوگرم
جنس بدنه
ABS نشکن لایه بیرونی از چوب پنبه
ضخامت بدنه
9 میلی متر
عرض
13 سانتی متر
کشور سازنده
چین
سایر ویژگی ها
افزایش تعادل یا بالانسکشش کلی بدن و ساختار کششی عضلات
دیدگاه و سوالات (2)

متوسط امتیاز مشتریان

4.5

از مجموع 2 نظر

ارسال سوال / نظر

4.0
نظری
1400-11-06

سلام. بنده یوگا ویل میخوام بخرم ولی سه مدل یوگا ویل چوب پنبه ای در سایت دیدم لطفا راهنمایی میفرمایید این یوگا ویل با یوگا ویل کائوچو wax و یوگا ویل (چرخ یوگا) چوب پنبه چه فرقی دارند و کدام بهتر هست. تشکر

پاسخ از آنیک :

سلام


از لحاظ ابعاد و کارایی هر سه مدل به یک میزان کار رو انجام میدن و استاندارد هستن. تنها تفاوتی که باعث شده قیمت ها متفاوت بشه در کیفیت متریال استفاده شده در تولید هست و برند آنها. هر سه مدل موجود در سایت از کیفیت خوبی برخوردار هستند و طبق بازخوردی که از مشتریان دریافت شده همگی از کالای خریداری شده و کیفیت آن راضی بودن. حالا انتخاب شماست که چقدر میخواهید برای این محصول هزینه کنید.

5.0
نیلا یوسفی
1400-05-04
خریدار

سلام قطر این وسیله ۳۱ هست؟

پاسخ از آنیک :

سلام بله بین 30 تا 31 سانتیمتر قطر دارن.