×

مت یوگا PVC ضخامت 6 میلی متر

360,000 تومان
رنگ
  • قرمز
  • نارنجی
  • آبی
  • سبز
  • صورتی
  • یاسی
  • رنگ موجود در انبار
گارانتی
  • گارانتی اصالت کالا و سلامت فیزیکی
کیفیت محصول
کالاهای مشابه
توضیحات

15 سال پیش اولین نمونه از مت های تمرینی با جنس PVC طراحی شدند که بخاطر جنس خاص و حالت چسبندگی آن بسیار مورد توجه ورزشکاران قرار گرفتند.اما در زمان حال مت های مختلف با جنس های متفاوت برای اولویت ها و علایق هر شخص طراحی و تولید می شوند که در هر مغازه و فروشگاهی انواع و اقسام آن در دسترس افراد است.

مت برای این استفاده می شود که ورزشکار را در موقعیت خود ثابت نگه داشته و حالت بدنی او را تصحیح کند.همچنین برای خیلی از افراد آسیب زا نبودن مت برای طبیعت مسئله مهمی است که این مت شامل این ویژگی می شود.و برای افرادی که دوستدار طبیعت و حامی محیط زیست هستند انتخاب مناسبی است. زیرا مت PVC از مواد قابل تجزیه در طبیعت تولید شده و به طبیعت آسیب نمیرساند.

ضخامت مت ویژگی مهمی است که باید به آن توجه شود زیرا ضخامت کم باعث آسیب به زانو می شود و همینطور ضخامت بیش از حد از تماس کامل با سطح محل تمرین جلوگیری می کند.حالت چسبندگی در مت PVC بسیار مهم است زیرا هنگام تغییر موقعیت یا اجرای حرکت ورزشکار لیز نخورد و از ایجاد آسیب جلوگیری شود، که مت یوگا PVC نسبت به دیگر مت ها چسبندگی بیشتری دارد.

شما می توانید با خرید مت شخصی خود از آن در هر مکان و زمانی که قصد تمرین کردن دارید استفاده کنید که خصوصا داشتن کیف مت این امکان را به شما می دهد که با حمل راحت تر مت شخصی خود را در هر مکانی همراه خود ببرید. و همینطور داشتن مت شخصی امکان ابتلا به بیماری های پوستی و ویروسی را تا حد چشمگیری کاهش می دهد.مت PVC برای همه افراد چه پیر چه جوان و زن و مرد قابل استفاده است که از ویژگی های این مت است که بخاطر جنس آن امکان ایجاد حساسیت های پوستی در افراد را بسیار پایین می آورد.

 

ادامه مطلبنمایش کمتر
جزئیات محصول

مشخصات

ابعاد
180x60 سانتی متر
وزن
1200 گرم
جنس بدنه
PVC بدون بو
ضخامت بدنه
6 میلی متر
نوع ورزش
یوگا / پیلاتس
کیف مخصوص حمل
دارد
کشور سازنده
چین
سایر ویژگی ها
بدون بودارای چسبندگی بالاضد لغزشدر رنگ های متنوع
دیدگاه و سوالات (1)

متوسط امتیاز مشتریان

5

از مجموع 1 نظر

ارسال سوال / نظر

5.0
فادیا
1403-01-07

قابل شستشو هست!؟

موسی نجفی (کارشناس آنیک) :

هیچ کدام از مت ها قابل شستشو نیستن
درواقع باید با دستمال مرطوب تمیز شوند