×

چاقو پرتابی کونای MTECH

0 تومان
ناموجود
کالاهای مشابه
توضیحات

کونای (به ژاپنی: 苦無 kunai) یک ابزار ژاپنی که در اصل برای مصارف کشاورزی در عصر تنشو ژاپن (۱۵۷۷۳-۱۵۹۲) به کار برده می‌شد. دو نوع متفاوت از شناخته‌شده‌ترین کونای، بیلچه یا کونای کوتاه (به ژاپنی: 小苦無 shō-kunai) برای ایجاد حفره در محصولات زراعی، و کونای بزرگ (به ژاپنی: 大苦無 dai-kunai) می‌باشند.

اگرچه کونای یک ابزار پایه در دستان متخصصان هنرهای رزمی محسوب می‌شد، از آن می‌توان به عنوان یک سلاح چند منظوره، با محبوبیت بالا قبل از گسترش سلاح‌های گرم استفاده کرد. کونای اغلب با نینجا در ارتباط است که از آن برای ایجاد حفره‌هایی در دیوار استفاده می‌نمود. به وسیله اتصال ریسمان به حلقه انتهای کونای، کاربر به راحتی قادر به بالا رفتن از دیوارها یا درختان بود که متعاقباً در هنگام پرتاب نیاز به دقت بالایی نیز داشت.

بسیاری از مانگاهای محبوب ژاپنی و شخصیت‌های نینجوتسو از کونای به عنوان سلاح اصلی یا ثانویه استفاده می‌کنند.

اساسا برای نینجاها، هیچ محدودیتی برای ابزار و سلاح وجود ندارد. نینجاها همه چیز را در اطراف خود و یا همه چیزهایی که با آنها دارند به عنوان ابزار و سلاح مورد استفاده قرار می دهند.نینجاها همه چیز را در اطراف خود و یا هرچیزی که همراه خود دارند را به عنوان ابزار و سلاح مورد استفاده قرار می دهند.

کونای یک سلاح است که این موضوع را به خوبی نشان میدهد.کونای دومین سلاح مشهور نینجاها بعد از شوریکن است.کونای از فولاد ساخته شده است و شکل آن شبیه یک گوه یا یک سرنیزه است که انتهای آن یک حلقه وجود دارد تا در صورت نیاز طناب یا زنجیر به انتهای آن متصل شود.طول کونای معمولا بین ۱۰۰ تا ۴۸۰ میلی‌متر و وزن آن ۱۰۰ تا ۵۰۰ گرم میباشد.کار با کونای را هیچ جای دیگر جز مدارس نینجا نمیتوان آموزش داد.نکته کلیدی این موضوع است که کونای یک سلاح تخصصی و یکی از ابزارهای مهم برای نینجاها است.

ادامه مطلبنمایش کمتر
جزئیات محصول

مشخصات

ابعاد
طول کلی : 25 سانتی متر
جنس بدنه
فولاد با رنگ کوره ای
ضخامت بدنه
3 میلی متر
طول تیغه
15 سانتی متر
کشور سازنده
چین
سایر ویژگی ها
دارای کاور
دیدگاه و سوالات (0)