×

اریال یوگا Hammock همراه هرزگرد

3,750,000 تومان
رنگ
  • قرمز
  • مشکی
  • آبی
  • سبز
  • زرد
  • صورتی
  • نقره ای
  • بنفش
کالاهای مشابه
توضیحات

اریال یوگا Hammock وسیله ای سرگرم کننده برای تمرین آسان نوعی یوگا و انجام تمریناتی که توسط آن گرانش زمین را به چالش می کشید.

اریال یوگا HAMMOCK

 

ورزشهای معلق به سرعت در حال تبدیل شدن به بهترین روش برای افزایش تناسب اندام و انعطاف بدن هستند. از ابریشم هوایی گرفته تا یوگا هوایی و به دلیل بازده و نتایج خارق العاده به سرعت در حال فراگیر شدن در سر تا سر دنیا هستند، چرا که علاوه بر ورزش بسیار سرگرم کننده است و بسیاری از ورزشکاران به این ورزشها روی آورده اند چرا که همزمان باعث می شود عرق کنید و لبخند بزنید!

اریال یوگا چیست ؟
امروزه دیگر  یوگا را تنها ورزشی که توسط مت بر روی زمین انجام میشود نمیشناسند چرا که توسط یوگای اریال میتوان نوعی یورزش هنر بوجود اورد که همانند آن وجود ندارد اریال یوگا یا هاموک در نگاه اول با وجود ساده ترین ساختار، که تنها از پارچه ای شبیه ابریشم تشکیل شده و  مانند تاب از سقف اویزان است ورزشکار را با اولین استفاده از قابلیت های بینظیرش شگفتزده خواهید کرد، چرا که احساسی را خواهد چشید که هرگز تجربه نکرده. حس چرخیدن در فضا، معلق بودن در حالی که پایین تنه ی شما توسط پارچه ای ابریشمی نگه داشته شده که بسیار قابل اطمینان است و علاوه بر آرامش بخش بودن، لذت بخش بودن و تقویت لنعطاف بدنی، برای سلامتی بسیار مفید است و خواص درمانی بسیار زیادی دارد.

اریال یوگا Hammock چه مزایایی برای بدن و تناسب اندام خواهد داشت؟
این ورزش تمرینی برای تمامی عضلات بدن است و به مربی یا ورزشکار قابلیت خلاقیت و طراحی تمرینات بیشماری خواهد داددر ابتدا معمولا ورزشکاران با حرکات پایه و یادگیری حفظ تعادل ورزش را آغاز میکنند که بیشترین تاثیر را بر بالا تنه و خصوصا شانه ها خواهد داشت اما به مرور زمان و با یادگیری حرمات پیشرفته تر تاثیر خارق العاده این ورزش را بر تمام بدن خواهید دید،همچنین با یادگیری حالت های جدید باعث بهبود انعطاف بدنی، افزایش تعادل و هماهنگی بین عصب و عضله خواهد شد.

چرا اریال یوگا Hammock ؟

اریال یوگا چالشی فیزیکی و ذهنیست و پس از هر تمرین با درگیر کردن تمام عضلات بدن علاوه بر افزایش قدرت جسمانی و انعطاف، به شما افزایش تمرکز ذهنی، احساس اعتماد به نفس و آرامشی خواهد داد که تنها با تجربه کردن این وسیله به آن پی خواهید برد.این ورزش را میتوان به دلیل فرم های بینظیر و زیبایش نوعی هنر نامید که با انجام حالت های ، ذهن را پرورش میدهد و به دلیل مفرح بودن جوی شاد و لذت بخش را در باشگاه یا هر محیط ورزشی بوجود می آورد و به بهترین شکل ورزش و تفریح را ترکیب خواهد کر

 
آیا همه افراد میتوانند با این وسیله تمرین کنند؟
معمولا آغاز تمرین با این وسیله با حرکات ابتدایی مانند اویزان شدن با دست، زیر بغل ، آرنج و یادگیری حفط تعادل آغاز میشود بنابر این قدرت بدنی بالاتنه ی فرد کمک کننده است اما شرط کافی نیست پس ورزشکاران آماتور هم میتوانند با تمرینات مناسب، صبر و تداوم همزمان با افزایش تعادل قدرت بدنی لازم را بدست بیاورند. همچنین در ابتدا تمرینات یوگا و پیلاتس برای افزایش قدرت جسمانی و افزایش انعطاف در کنار کار با حلقه میتواندروند یادگیری حرکات روی حلقه را  کارآمدتر و موثرتر کند. تمرینات کاردیو نیز  همیشه مفید است و به افزایش استقامت و قدرت جسمانی شما کمک خواهد کرد.
اریال یوگا HAMMOCKاریال یوگا HAMMOCK
کیفیت محصول
ساختار مستحکم و با دوام ساخته شده از جنس پارچه ابریشمی ساخته شده با پلی استر  و تسمه ها و کارابین  مستحکم، این وسیله را وسیله ای ایمن کرده که میتوانید تمرینات خود را با خاطری آسوده انجام بدهید.

انواع اریال:

اریال یوگا Hammock: الیاف ابریشم + پلی استر با طول 5 متر و عرض 2.5 متر
سوئینگ  یوگا : پارچه ابریشم + پلی استربا طول  1/45  وعرض 2/5 متر با تقریب 3 درصد دارای سه جفت دستگیره برای کنترل بهتر حرکات
اریال سیلک یوگا AERIAL SILK : پارچه ابریشم + پلی استر به طول 8 متر وعرض 2.5 متر
 
اریال یوگا Hammock   قدرت، تمرکز ذهن، استقامت و انعطاف پذیری را به چالش می کشد و به شما کمک می کند تا با ترس های خود روبرو شوید که فروشگاه آنیک با عرضه این محصول بصورت اورجینال، با کیفیت و با قیمتی رقابتی اطمینان خاطر ورزشکاران را برای تهیه محصولات با خاطری آسوده فراهم کرده است.




اریال یوگا HAMMOCKاریال یوگا HAMMOCK
ادامه مطلبنمایش کمتر
جزئیات محصول

مشخصات

وزن
پارچه : 1300 گرم / وزن کلی: 1900 گرم
جنس بدنه
الیاف ابریشم + پلی استر
اقلام همراه
2 عدد بند تنظیم شونده / 2 عدد کارابین فولادی (مطابق با استانداردهای اروپا CE0082) / 1 عدد کارابین هرزگرد / کاور برای حمل آسان
کاور
دارد
طول
5 متر
عرض
2.5 متر
نوع ورزش
یوگا
کشور سازنده
چین
سایر ویژگی ها
پارچه دارای بافت درجه یک و کشسانی استاندارد
دیدگاه و سوالات (0)