×

حلقه چابکی 6 ضلعی LIVEPRO مدل LP8612

1,400,000 تومان
گارانتی
  • گارانتی اصالت کالا و سلامت فیزیکی
کیفیت محصول
کالاهای مشابه
توضیحات

نردبان چابکی یک وسیله بسیار کاربردی برای کسانی که هر روز در باشگاه تمرینات سرعتی و هوازی انجام می دهند . نردبان چابکی یا حلقه چابکی شش ضلعی در ظاهر یک وسیله ی ساده است . ولی می توان آن را با حرکات دیگر از جمله دویدن و پاس دادن توپ ورزشی ترکیب کرد . این محصول در ورزشهای هوازی کاربرد زیادی دارد . تمرینات دو نفره ی رفت و برگشتی روی آن بسیار محبوب است. در عین حال قیمت حلقه چابکی کراسفیت نسبت به کارآیی آن مناسب است .

چابکی یکی از عوامل مؤثر در اجرای فعالیت های ورزشی است که گاهی اوقات در انجام برخی مهارت های شغلی و روزمره به کار می آید. چابکی فرد را قادر می کند وضعیت بدن یا جهت حرکت آن را با سرعت و دقت زیاد تغییر دهد. تمرینات چابکی یکی از ارکان آمادگی جسمانی در فوتبال مدرن بوده و توانایی بدن برای تغییر مسیرها را افزایش می دهد. قدرت ، تعادل ، هماهنگی و استقامت از انواع فاکتورهای ضروری چابکی می باشد، همچنین تمرینات چابکی را میتوان متنوع و بسیاری را برای جلسات تمارین تیم ها چه بصورت چابکی ایستا و چه به صورت چابکی پویا طراحی کرد. امروزه یکی از این نوع تمرینات ، تمرین با نردبان چابکی است که در اکثر ورزش ها برای بالا بردن قدرت و استقامت از این وسیله ورزشی استفاده می شود.

نردبان چابکی 6 ضلعی LIVEPRO مدل LP8612

نردبان چابکی 6 ضلعی LIVEPRO مدل LP8612 معرفی شده در این بخش دارای 6 عدد حلقه می باشد و جنس آن از پلاستیک PP با کیفیت با ضخامت 11 میلی متر است که قابلیت انعطاف پذیری بالای دارد و در برابر ضربه مقاوم می باشد، این محصول به راحتی تغییر شکل نمی دهد و حتی با پا گذاشتن هم نمی شکند. می توان از آن برای مدت طولانی در داخل و خارج از منزل استفاده کرد. همچنین بسیار سبک و بادوام بوده و شرایطی را فراهم کرده تا در زمان ورزش، احساس رضایت بیشتری را تجربه کنید. در هربسته این محصول دارای 6 عدد حلقه چابکی و 5 عدد بست میباشد که شما میتوانید در طرح های مختلف و متناسب با برنامه تمرینی به این حلقه ها شکل و فرم تمرینی بدهید و به تمرینات چابکی بپردازید.

نردبان چابکی 6 ضلعی LIVEPRO مدل LP8612نردبان چابکی 6 ضلعی LIVEPRO مدل LP8612نردبان چابکی 6 ضلعی LIVEPRO مدل LP8612

ادامه مطلبنمایش کمتر
جزئیات محصول

مشخصات

مدل
LP8612
ابعاد
قطر: 28 سانتی متر
وزن
1300 گرم
جنس بدنه
پلاستیک PP قابل انعطاف
ضخامت بدنه
2 سانتی متر
نوع
6 ضلعی
کیفیت
درجه 1
نوع ورزش
هوازی
اقلام همراه
6 عدد حلقه5 عدد رابط
برند تولید کننده
LIVEPRO
کشور سازنده
چین
دیدگاه و سوالات (0)