×

کلاه کیوکوشین

100% از خریداران ، این کالا را توصیه کرده‌اند
245,000 تومان
رنگ
  • سفید
  • مشکی
  • آبی
کالاهای مشابه
توضیحات

کیوکوشین یکی از سبک‌های کاراته غیرکنترلی است که بر آموزش های جسمانی بسیار قوی و به ویژه کومیته (Kumite) و تمشیواری (Tameshiwari) تأکید دارد. این رشته توسط ماسوتاتسو اویاما استاد ژاپنی (کره‌ای تبار) هنرهای رزمی بنیان نهاده شد. کیوکوشین از دو لغت کیوکو (بالاترین، نهایت) و شین (حقیقت، روح) ترکیب شده‌ و این رشته در ابتدا اویاما ریو و اویاما کاراته جوجوتسو نیز نامیده می‌شد. تاکید این سبک روی مبارزه واقعی در فاصله نزدیک و بدون عقب نشینی بوده و در کیوکوشین برای کاستن مقاومت حریف از اصابت ضربات بطور متوالی و با حداکثر قدرت استفاده می‌شود.

جنس کلاه کیوکوشین معرفی شده در این بخش از کتان می باشد همچنین free سایز و حالتی بسیار نرم و لطیف دارد تا بتوانید آن را به راحتی از آن استفاده کنید.  با توجه به تنوع محصولات ورزشی با کیفیت های متفاوت در بازار با بالاترین کیفیت و همچنین مناسب ترین قیمت به جای تعدیل قیمت با پایین آوردن کیفیت می باشد. این مدل کلاه کیوکوشین یکی از بهترین پیشنهادهای ما به علاقه مندان به رشته کیوکوشین است، چرا که در کنار طراحی عالی از نهایت کیفیت و دوام برخوردار بوده و محصول ایران می باشد.

ادامه مطلبنمایش کمتر
جزئیات محصول

مشخصات

جنس بدنه
کتان
نوع
فری سایز
مناسب برای
آقایان و بانوان
کیفیت محصول
درجه یک
نوع ورزش
کیوکوشین
کشور سازنده
ایران
سایر ویژگی ها
طرح رویه به صورت رندوم، مطابق موجودی انبار
دیدگاه و سوالات (1)

متوسط امتیاز مشتریان

5

از مجموع 1 نظر

ارسال سوال / نظر

5.0
محمد طاهری
1400-09-22
خریدار

کلاه ارسال شده با این عکس تفاوت داشت

پاسخ از آنیک :

سلام. اگر در فاکتور خرید مشتری ، کالای سفارش داده شده با کالایی که در انبار موجود هست از لحاظ کیفیت یکسان باشند و فقط تفاوت ظاهری جزیی داشته باشند؛ حتما قبل از ارسال با مشتری هماهنگ و در صورت رضایت مشتری کالا ارسال میشه. در عین حال مشتری از مهلت هفت روزه بازگشت کالا کماکان برخوردار هست. در صورتی که هماهنگ نشده ارسال شده یا رضایت ندارید میتوانید از رویه بازگشت کالا استفاده نمایید و با همکاران پشتیبانی در تماس باشید.