×

کیسه بلغاری مدل 2021 وزن 15 کیلوگرم

572,000 تومان
رنگ
  • مشکی
کالاهای مشابه
توضیحات

کیسه اسکات بلغاری یکی از ابزار های پرکاربرد و نسبتا جدیدی است که طی چندین سال گذشته در باشگاه ها و تمرینات به فور قابل ملاحظه است.اگر بخواهیم به تاریخچه این وسیله نگاه مختصری بیندازیم گزارشات حاکی از این است که اولین بار این وسیله توسط ایوان ایوانف بلغار که یکی از باتجربه ترین و موفق ترین کشتی گیران و مربیان المپیکی بود در سال 2005 ابداع و تولید شد. ایوانف ایده اصلی این وسیله را زمانی ارائه داد که متوجه فقدان وسیله ای شد که بتوان حرکات بدن را با حرکاتی که برای موفقیت در میدان نیاز است را ترکیب کرد. شکل این وسیله برگرفته از حیواناتی است که ورزشکاران در یک سری از مسابقات کشتی محلی در بلغارستان روی دوششان قرار می دهند.
اگر بخواهیم از متریال سازنده این وسیله  صحبت کنیم ، جنس بدنه از چرم بوده که داخل آن به وسیله شن و ماسه پر شده است که البته بسته به وزن کیسه مقادیر شن و ماسه داخل کیسه متغیر است. این کیسه از وزنهای 5 کیلوگرم تا 20 کیلوگرم تولید شده است و رایج ترین وزن های آن 5 ، 10 ، 15 و 20 کیلوگرم می باشد. شکل این کیسه به صورت هلال شکل بوده و سه نوع دسته و بند برای استفاده در حالات مختلف دارد.
از این وزنه در تمرینات قدرتی،پلایومتریک، تمرینات عروقی، تمرینات فیتنس و کراسفیت به عنوان وزنه آزاد مورد استفاده قرار میگیرد. در بسیاری از حرکت های داینامیک مثل هل دادن، چرخیدن، تاب خوردن، پریدن، اسکات، شنا، بارفیکس و کرانچ نیز کاربرد دارد.
ایوان ایوانف گفته است که ” برای من بسیار مهم بود که این وسیله ساده، امن و بادوام باشد و حداکثر قابلیت حمل بدون نیاز به نصب را داشته باشد.”
با توجه به موارد اشاره شده در بالا و همینطور جاگیر نبودن و قابلیت استفاده در خانه و بیرون از خانه ، رنگبندی، سایز بندی و وزن های متفاوت کیسه بلغاری ایرانی رنگی یکی از مناسب ترین و صرفه ترین تجهیزاتی است که در دسترس شما قرار دارد.

ادامه مطلبنمایش کمتر
جزئیات محصول

مشخصات

وزن
15 کیلوگرم
جنس بدنه
پارچه کانتینری ضخیم با دوخت محکم
طول
60 سانتی متر
عرض
20 سانتی متر
کیفیت
درجه 1
نوع ورزش
کراس فیت
کشور سازنده
ایران
دیدگاه و سوالات (0)