×

فوم رولر جمع شونده LIVEPRO مدل LP8239

1,500,000 تومان
رنگ
  • مشکی
  • آبی
  • صورتی
گارانتی
  • گارانتی اصالت کالا و سلامت فیزیکی
کیفیت محصول
کالاهای مشابه
توضیحات

فوم رولر ها جزء لوازمی هستند که به ورزشکاران کمک می کنند گرفتگی های عضلانی را برطرف کنند. چسبندگی میوفاشیال یک اصطلاح فیزیولوژیکی است که به نواحی انعطاف ناپذیری اطلاق می شود که می تواند ناشی از عدم تعادل عضلانی، استفاده بیش از حد از عضلات، صدمات یا موارد دیگر باشد. روند برطرف کردن گرفتگی ها دردناک است اما به شما کمک می کند دامنه ی حرکت خودتان را افزایش دهید و پروسه ی بهبودی بعد از یک تمرین سخت را به حداقل زمان ممکن برسانید. 

بر اساس تحقیقات انجام شده توسط دانشمندان استفاده از این وسیله به شکل درست به میزان قابل توجهی حساسیت عضلات چهارسر ران را در روزهای پس از خستگی بهبود می بخشد. اثرات استفاده از فوم رول پس از تمرینات استقامتی بیش از تمرینات قدرتی است. فواید تمرین با این وسیله به شرح زیر هستند:

  • اصلاح عدم تعادل عضلانی
  • بهبود دامنه حرکتی مشترک
  • تسکین درد عضلانی و استرس مفاصل
  • بهبود عملکرد عصبی عضلانی
  • آرام کردن عضلات

فوم رولر جمع شونده LIVEPRO مدل LP8239

نیاز به جابه جابه جایی و حمل و نقل آسان باعث شد تا مهندسین حوزه علم ورزشی به فکر طراحی فوم رولر جمع شونده LIVEPRO مدل LP8239 بیوفتند. این محصول با کیفیت و پرکاربرد علاوه بر تمام ویژگیهایی که یک فوم رولر باید داشته باشد، دارای قابلیت جمع شوندگی دارد که باعث شده این محصول در مدت کوتاهی از محبوبیت بالایی به ویژه بانوان و افراد شاغل برخوردار شود. فوم رولر جمع شونده LIVEPRO مدل LP8239 از از ترکیب مواد پلاستیکی BS + PC + TPE + POM ساخته شده تا بتوان درعین استحکام و کارایی، سبک و قابل حمل باشد. این محصول دارای قطر 13 سانتی متر بوده که در حالت جمع شده تنها 13.5 سانتی متر طول دارد و در حالت باز کامل 35 سانتی متر می شود. استفاده منظم از این محصول فواید زیادی مانند افزایش انعطاف پذیری، بهبود تعادل و تحرک و آمادگی برای عملکرد ورزشی مطلوب را به همراه دارد. در آخر میتوان گفت این فوم رول با درجه سختی 80 از 100 در ردیف فوم رولر های سخت قرار میگیرد که بهترین کارایی برای ماساژ عمیق عضلانی را دارد که در سه رنگ جذاب و زیبای آبی روشن، صورتی روشن و مشکی عرضه میگردد.

فوم رولر جمع شونده LIVEPRO مدل LP8239فوم رولر جمع شونده LIVEPRO مدل LP8239فوم رولر جمع شونده LIVEPRO مدل LP8239

ادامه مطلبنمایش کمتر
جزئیات محصول

مشخصات

مدل
LP8239
ابعاد
قطر: 13.5 سانتی متر
وزن
927 گرم
وزن قابل تحمل
200 کیلوگرم
جنس بدنه
پلاستیک ABS+PC+POM
طول
درحالت جمع: 13.5 سانتی متردر حالت باز: 35.5 سانتی متر
کیفیت
درجه یک
مناسب برای
منزلسالن های ورزشیمراکز درمانی و فیزیوتراپی
برند تولید کننده
LIVEPRO
کشور سازنده
چین
سایر ویژگی ها
دارای چگالی 80 افزایش گردش خون و اکسیژن در عضلهتسریع بهبود عضلاتتسکین هدفمند لایه های عمیق بافت به دلیل قطر کوچکمناسب برای آماده سازی بدن با تسکین درد و بهبود گرفتگی عضلات قبل از فعالیت
دیدگاه و سوالات (0)